ויראלי

האקסית של בן אל תבורי שולחת מסר: "צריך הסכמי ממון"

אורטל עמר המליצה על עורכת הדין שלה וכתבה: "לכל מי שנפרד וצריך ייעוץ בעיני הן הכי טובות בשוק רגישות, חכמות ובעיקר תמיד משיגות את מה שרוצות"
מערכת ice | 
אורטל עמר
האקסית של בן אל תבורי, אורטל עמר דיברה לא מעט בתכנית הרדיו שלה על גירושים אצל מפורסמים, כמו במקרה קניה ווסט וקים קרדשיאן וגם אצלה בפרידה מבן אל תבורי, אבל היום (חמישי) היא נתנה טיפ לנשים שרוצות להפרד.
"יש כאן הרבה שמבקשות ממני את עורכת הדין שלי לענייני משפחה ‏ליאת שקלרז", כתבה עמר. "אז קודם כל זה האינסטגרם שלה, ליאת שקלרז ותוכלו תמיד לפנות אליה ישירות אני באמת חושבת שגם כשהכל טוב במערכת יחסים צריך לעשות הסכמים"
 
עוד היא הסבירה: "אני חושבת שמראש צריך להחליט על הילדים ובכלל לעשות הסכמי ממון זה חשוב. ולכל מי שנפרד וצריך ייעוץ בעיני הן הכי טובות בשוק רגישות, חכמות ובעיקר תמיד משיגות את מה שרוצות".
בתכנית רדיו לפני מספר שבועות, אורטל עמר אמרה בין היתר: “עדיף להושיב את הילדים ולהסביר להם מה המצב האמיתי עם אבא שלהם. קרה לי דברים, אין דרך לבחור, זה בחוץ. אם היא הייתה יכולה לשלוט בקניה שלא ידבר ככה אז היא הייתה בוחרת בזה, אם זה כבר בחוץ אין דרך למנוע את זה- במוקדם או במאוחר הילדים ידעו ויפה שעה אחת קודם לשבת ולהסביר להם את המצב".

עוד הוסיפה: "להגיד להם- אם אתם נתקלים במישהו שאומר לכם ככה וככה וככה, תדעו שאבא לא התכוון, בטח שצריך להסביר להם. לא לשקר. זו הטעות הכי גדולה לשקר. זה לא להצטייר אמין כלפי הילדים שלך. ילדים זה עם מאוד חכם, ואני אומרת לך את זה בתור אמא, צריך תמיד להגיד להם את האמת".
לסיום סיפרה: "נגיד, אני בחיים לא אוהבת את הדבר הזה שאמא חד הורית כמוני מביאה לילד מתנה ואומרת זה מאבא. זה לא מאבא חיים שלי, אין מתנה מאבא, אני לא משלה אותך שאבא שלך שולח לך מתנות אם הוא לא שולח לך מתנות”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה