עסקי ספורט

ברצלונה מובכת במשבר כלכלי: כך האוהדים תרמו כסף למועדון

אף על פי המצב הכלכלי הלא טוב של ברצלונה, היא מכוונת להחתים שחקנים גדולים בקיץ, לשם כך, אוהדי הקבוצה נרתמו לגייס כספים למועדון דרך תגובות בטיקטוק
מערכת ice |  1
ברצלונה (צילום shutterstock)
זה לא סוד שכבר מספר שנים מועדון הכדורגל ברצלונה, שנחשב לאחד מהגדולים בעולם ובהיסטוריה, נמצא במצב כלכלי לא מזהיר במיוחד לעומת היריבות באירופה כמו ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי ועוד. אם ברצלונה רוצה להוות תחרות לריאל מדריד, שזה עתה החתימה את קילאין אמבפה, היא צריכה גם לספק החתמות בסדר גודל דומה.
אחד השמות הבולטים שאוהדי ברצלונה משתוקקים שיגיע למועדון הוא ניקו וויליאמס, שחקן הכנף הספרדי הנפלא של אתלטיק בילבאו שהספיק לכבוש את ליבה של מדינה שלמה ביורו האחרון. אך כמובן ששחקן כמו וויליאמס יעלה לא מעט כסף לברצלונה, מה שהוביל את אוהדי הקבוצה למהלך הבא - על כל סרטוני הטיקטוק האחרונים של המועדון, האוהדים פתחו ביוזמה של תרומת כספים דרך התגובות לסרטון, כן יש כזו אופציה בטיקטוק. 
 
@fcbarcelona Pedri is excited with the future Spotify Camp Nou 🏟️💘 #fcbarcelona #barcelona #barçaontiktok #pedri #sports #deportesentiktok ♬ sonido original - fcbarcelona

כל אוהד הגיב בקטע הומוריסטי, אך שלח באמת כסף למועדון, כאשר בתגובה כל אוהד הסביר את מטרת התרומה: "זה בשביל ניקו וויליאמס", "זה בשביל ברנרדו סילבה" "התחזוקה של הקאמפ נואו" ואפילו תגובות של ישראלים שנתרמו, לדוגמא אחד שכתב "אתם צריכים את הכסף הזה יותר ממני". עם כל הצחוק שבדבר, אפשר להניח שהיוזמה אכן מכניסה סכום נכבד למועדון (התרומות עדיין ממשיכות בלי הפסקה) לא ברמה של להביא את וויליאמס או סילבה, אבל מדובר ביוזמה מקורית וסתלבטנית במיוחד שאולי תהפוך לטרנד בכדורגל העולמי. 

תגובות אוהדי ברצלונה (צילום מסך - טיקטוק)

האוהד הישראלי הנדיב (צילום מסך - טיקטוק)
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרפה איך שמנוהל המועדון הכי פופולרי בעולם
    גיא 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק על המרצ'נדייז הייתם יכולים להחתים 10 שחקני על. הפרסום הטלוויזיוני , הפרסום על הביגוד וההנעלה זה עוד 20 שחקני על. מוזיאון, תיירות וכו' כרטיסים לאן הולך כל הכסף שלכם? מי גונב אותו?
    סגור