עסקי ספורט

ברצלונה תגייס 30 מיליון יורו? זה מקור ההכנסה המפתיע

מועדון הכדורגל ברצלונה עומד בפני הכנסה של 30 מיליון יורו אל חשבון הקבוצה כאשר מקור ההכנסה הוא לא אחר מאשר חברת קייטרינג התספק את המזון באצטדיון הקבוצה בעונה הבאה
מערכת ice | 
אוהדי ברצלונה (צילום לינקדאין ברצלונה)
זה לא סוד שמועדון הכדורגל של ברצלונה נמצא בקשיים כלכליים כבר מספר שנים, מה שמסבך את המועדון עם הבאת שחקני רכש ותשלום משכורת לשחקנים נוכחיים. על פי דיווח בעיתון הספרדי "מונדו דפורטיבו", המועדון מצא דרך להכניס 30 מיליון יורו - חברת קייטרינג אמריקאית התשמש כספקית האוכל של אצטדיון הקאמפ נואו. 
לפי אותו דיווח, אותה חברה תעביר 30 מיליון יורו כבר עכשיו שיוכלו לשמש את ברצלונה בשוק ההעברות הקרוב, ושיתוף הפעולה יכנס לתוקף כשיסתיימו השיפוצים באצטדיון החל מ-2025. אחת ממטרות הרכש שסימן האנזי פליק, מאמנה החדש של הקבוצה הוא ניקו וויליאמס, שמרשים את עולם הכדורגל עם הופעות מצוינות ביורו ושיתוף פעולה מלהיב עם כוכב ברצלונה לאמין ימאל. 
שחרורו של וויליאמס מקבוצתו הנוכחית, אתלטיק בילבאו יהיה בסך של כ-60 מיליון יורו. ז`ואן לאפורטה, נשיא המועדון, אמר ש"אנחנו יכולים להרשות לעצמנו את ההחמתה שלו ושל שחקנים בסדר הגודל שלו. זה תלוי בו. אנחנו עובדים כדי לאפשר להאנזי פליק את המשאבים שהוא רוצה להשיג". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה