עסקי ספורט

כאוס בחצי הגמר: אגרופים לפנים בין שחקנים לאוהדים

בסיום משחק חצי גמר הקופה אמריקה בין קולומביה לאורוגוואי, שחקני אורוגוואי עלו ליציע והחלו קטטה אלימה במיוחד עם אוהדי היריבה, עקב טענות לכך שהם איימו ותקפו את משפחותיהם
מערכת ice | 
איצטדיון כדורגל הדמיה (צילום גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים)
הלילה (בין רביעי לחמישי), התקיים משחק חצי הגמר בין קולומביה לאורוגוואי במסגרת הקופה אמריקה, על כרטיס לגמר הגדול שם מחכה נבחרת ארגנטינה של ליאו מסי. המשחק נגמר ב-1:0 לקולומביה משער של לרמה ובישול של חאמס רודריגרז, שחקן הטורניר עד כה.
אך תוצאת המשחק ומהלכו זה ממש לא מה שהשאיר חותם מהלילה הזה. בסיום המשחק, העניינים התחממו במגרש, כאשר אוהדי קולומביה החלו לקלל ולהתגרות בשחקני אורוגוואי, גם המשפחות של שחקני אורוגוואי היו ביציע ואוהדי קולומביה החלו לקלל ולנסות להגיע גם אליהם, מה שחצה את הקו האדום אצל כמה משחקני אורוגוואי בראשם דארווין נונייז, אשר עלה מהמגרש אל יציע קולומביה והחל קטטה עם האוהדים. רונאלד אראוחו ניסה להפריד, כמו כוחות האבטחה באצטדיון, אך ללא הצלחה.
 
לאחר התקרית הקשה, חוזה חימנז, שחקנה של אורוגוואי התראיין בעודו במגרש ואמר: זה אסון, הם הסתערו על המשפחות שלנו בקהל ולא הייתה לנו אפשרות לדבר במיקרופון ולהרגיע את המצב. המשפחות שלנו בסכנה והיינו חייבים להגיע אל היציעים בשביל המשפחות שלנו והתינוקות שהיו שם. המשפחות שלנו סבלו בגלל אנשים ששתו יותר מדי אלכוהול".
 
עוד זווית לקטטה החריגה: 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה