TOP 5

ב-4 מיליון דולר: המאמן המרוויח ביותר בקופה אמריקה

כל אמריקה מתאגדת בחודש הזה לתוך טורניר אחד מרגש וסוחף - הקופה אמריקה. מסי, וינסיוס, רודריגו ועוד רבים ינסו לזכות בתואר עם נבחרתם, יצאנו לבדוק מי הם חמשת המאמנים שמרוויחים הכי הרבה בטורניר?
מערכת ice | 
כדורגל (צילום pixabay)
בזמן שטורניר היורו נמצא כבר לקראת שלב רבע הגמר, מתרחש טורניר לא פחות מעניין וסחוף - הקופה אמריקה, אמנם בשעון ישראל המשחקים לא נוחים לצפייה כאשר הם משוחקים בשעות הקטנות של הלילה, אך כוכבים כמו מסי, ויניסיוס, רודריגו ועוד רבים נותנים את הכל על המגרש על מנת להביא למדינתם את התואר הנחשק. מאחורי כל נבחרת עומד מאמן שכולם תולים בו את התקוות, בדקנו מי המאמנים שמרוויחים הכי הרבה בקופה אמריקה?
1. מרסלו ביילסה (אורוגוואי) - 4 מיליון דולר - המאמן המנוסה בטורניר, שנבחרתו אורגוואי גדושה בכוכבים מבטיחים כמו וואלוורדה, נונייז, אראאוחו ועוד רבים.
1. ודוריבאל ג'וניור (ברזיל) - 4 מיליון דולר -  המאמן הטרי של ברזיל מגיע לאחר שנים של ניסיון באימון בעיקר בקבוצות ברזילאיות, עם סגל נוצץ, ברזיל נמצאת כמועמדת מהמובילות לזכיה.
2. ריקרדו גרקה (צ'ילה) - 3.7 מיליון דולר - כבר שנים שצ'ילה היא לא מה שהייתה לפני מספר שנים בכדורגל, עם כוכבים כמו אלכסיס סאנצ'ז וארתורו וידאל שלא מצאו להם תחליף, הטורניר צ'ילה כבר הודחו בשלב הבתים.

3. ליונל סקאלוני (ארגנטינה) - 2.6 מיליון דולר - סקאלוני, אלוף העולם הטרי, נמצא רק במקום השלישי ובעצם הרביעי ברשימה, שמכוון עם כוכבים כמו מסי, מרטינז, די מאריה ועוד רבים לזכיה בתואר ולהשלים זכייה שניה ברציפות בטורניר.
4. גרג ברהלטר (ארצות הברית) - 2.2 מיליון דולר - הנבחרת שהודחה ממש הלילה מהטורניר בשלב הבתים, לאחר ציפיות שהנבחרת שמארחת את הטורניר תגיע רחוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה