עסקי ספורט
במאות אלפי שקלים: הספורטאי הישראלי קוטף קמפיין חדש
מותג האופנה 'לי קופר' יוצא בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית קיץ 2024, הקמפיין יעלה בכיכובו של אריאל אלקין נהג המרוצים הישראלי בהשקעה הנאמדת בכ – 400 אלף שקל
רשת האופנה הבינלאומית 'לי קופר' יוצאת השבוע בקמפיין חדש, בכיכובו של נהג המרוצים הישראלי, אריאל אלקין, לרגל השקת קולקציית קיץ 2024 וקולקציית חליפות ערב לאירועים.
הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ– 400 אלף שקל והוא יתמקד בפרסום בדיגיטל ובטלוויזיה, בערוצי הספורט, בפלטפורמות הדיגיטל של המותג, לרבות ערוצי הסושייאל: טיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק יוטיוב ובאתר המותג. כמו כן הקמפיין יעלה בנכסים הדיגיטליים של אריאל אלקין ובכל נקודות המכירה של לי קופר ברחבי הארץ.
בעקבות זכייתו באליפות הפורמולה 4 USF Juniors , אלקין ריגש מדינה שלמה שעלה בטקס חלוקת הגביעים על הפודיום והניף את קסדתו עטורה בתמונות החטופים, במקום את הגביע בו זכה. הקסדה המפורסמת תשתתף בקמפיין בכדי להעלות את המודעות להחזרת החטופים הביתה וכמחווה לבני משפחותיהם.
גנית אלון סמנכ"לית השיווק של קבוצת בריל אמרה: "העבודה עם אריאל מדהימה ואנחנו מאוד שמחים שהוא חלק מנבחרת השגרירים של לי קופר. המחויבות והרצינות שלו שבאה לידי ביטוי גם על מסלול המרוצים וגם מבחינה חברתית מעוררת הערכה בעיקר לאור גילו הצעיר ואנחנו מאמינים שהוא מסמל את דור העתיד של המותג.
עוד ב-
עוד מסרה אלון: "התמונות שצולמו לקמפיין מגיעות לקהל הישראלי והבינלאומי ולכן היה לנו חשוב לצלם את אריאל גם עם הקסדה עליה הדביק את תמונות החטופים בכדי לתת להם במה וחשיפה נוספת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה