עסקי ספורט

יורו 2024: כמה כסף תקבל הנבחרת הזוכה?

על השתתפות בטורניר כל נבחרת מקבלת 9 מיליון יורו, על העפלה לשמינית הגמר יש מענק של 1.5 מיליון יורו. כמה כסף תקבל הזוכה בטורניר?
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום מתוך אתר uefa)
יורו 2024 קרב ובא כאשר ייצא לדרך בשבוע הבא (יום שישי ה-14.6) והנבחרות כבר מוכנות כאשר הן עורכות משחקי ידידות בימים האחרונים זו נגד זו על מנת להתחמם לקראת הטורניר ולנפות שחקנים שלא מתאימים לסגל בעיניי המאמנים. 
שאלה שעולה בימים אלו היא בכמה כסף תזכה זוכת הטורניר? נכון שהזכיה היא הרבה יותר מפרס כספי, אך בכל זאת אף מדינה לא תתנגד לעשרות מיליונים שיכנסו עם הזכייה. הסכומים: על השתתפות בטורניר, כל נבחרת מקבלת 9 מיליון יורו על כל ניצחון, בונוס של מיליון יורו ועל תיקו חצי מיליון יורו. על העפלה משלב הבתים לשמינית הגמר, מוענק 1.5 מיליון יורו, על העפלה לשלב רבע הגמר הנבחרות יקבלו 2.5 מיליון יורו (לכל אחת כמובן), על הגעה לחצי הגמר כל נבחרת תקבל 4 מיליון יורו. הנבחרת שתפסיד בגמר, תקבל עוד 5 מיליון יורו והזוכה תקבל 8 מיליון יורו.
בסך הכל, הנבחרת שתזכה ביורו תקבל 28.25 מיליון יורו. אם כבר מדברים על סכומים, לאחרונה נחשפה רשימת הנבחרות היקרות ביותר לטורניר מבחינת שווי סגל הקבוצה, אולי אותה נבחרת שבמקום הראשון תזכה גם בפרס הכספי :) .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה