TOP 5

לקראת יורו 2024: מהי הנבחרת היקרה בטורניר?

יורו 2024 קרב ובא ואיתו כל ההכנות לטורניר, הנבחרות כבר מפרסמות את הסגלים שלהן והנבחרות הנוצצות כבר תופסות את העיניים של אוהדי הכדורגל. אז מהי הנבחרת ששוה הכי הרבה כסף?
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום מתוך אתר uefa)
פחות משלושה שבועות עד שמתחיל אחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם, היורו. 24 הנבחרות הטובות ביותר באירופה יפגשו בגרמניה על מנת לשחק ולזכות בתואר הנחשק, כשגדולי השחקנים בעולם ישחקו אחד נגד השני ואחד עם השני כמו הארי קיין, קיליאן אמבפה, ג'וד בלינגהאם, פיל פודן, אנטואן גריזמן, ג'מאל מוסיאלה ועוד רבים.
כל שחקן שהוזכר פה שווה בין 100 ל-200 מיליון יורו כרגע ושווי הנבחרות והמחירים בשוק השחקנים רק עולים. אז, מהי הנבחרת שהסגל שלה שווה הכי כסף הרבה ביורו?

5. הולנד - 874 מיליון יורו. הנבחרת ההולנדית היא אולי לא מהפייבוריטיות של כולם לזכייה, אך היא מספקת כשרונות צעירים ששווים בשוק היום המון כסף כמו צ'אבי סימונס (השחקן היקר בסגל - 80 מיליון יורו), מתיאס דה ליכט וקודי גאקפו.
4. ספרד - 996 מיליארד יורו. ככל הנראה הנבחרת הצעירה בטורניר, יהלומים צעירים כמו לאמין ימאל, קובארסי, פרמין לופז ופדרי ינסו להביא את הגביע לספרד לאחר 12 שנה ללא התואר, לצד רודרי (השחקן היקר בסגל - 120 מיליון יורו), קרבאחל, נאצ'ו ומוראטה המנוסים יותר.
3. פורטוגל - 1.04 מיליארד יורו. כריסטיאנו רונאלדו הוא כבר לא השם הנוצץ ביותר בנבחרת, אך הוא בסגל ליורו ולצידו כוכבי על כמו רפאל לאאו (היקר בסגל - 90 מיליון יורו), ברנרדו סילבה, ברונו פרננדס ורובן דיאס, שינסו לשחזר את הזכייה בטורניר מ-2016.
2. צרפת - 1.25 מיליארד יורו. קיליאן אמבפה (היקר בסגל - 180 מיליון יורו) וחבריו רוצים לזכות בתואר לראשונה מזה 20 שנה, וכשמדובר ב"חבריו" של אמבפה, לא מדובר בסתם שחקנים, אלא בקמאבינגה, גריזמן, טשואמני, דמבלה, תיאו הרננדז ועוד רבים, שיעשו הכל על מנת לזכות בתואר.
1. אנגליה - 1.67 מיליארד יורו. הנבחרת הנוצצת של הטורניר, עם שמות כמו ג'וד בלינגהאם (היקר בסגל - 180 מיליון יורו) , הארי קיין, בוקאיו סאקה ופיל פודן ששולטים בכדורגל העולמי יחד עם רשימת כוכבים בלתי נגמרת, יהיה קשה להביס את הנבחרת הזו, שצריכה להוכיח לעולם שלא מדובר באותה נבחרת שכשלה בטורניר הקודם בגמר נגד איטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה