עסקי ספורט

הבן של ברקוביץ' בסיפור מטלטל: "הכי מגעיל בעולם"

ליאור ברקוביץ' נזכר במשחק מול בני סכנין לשעבר שבו חטף איומים: "הלכתי ועשיתי זין לאוהדי סכנין וישר רצתי לחדר הלבשה קיבלתי אדום והייתי מורחק ל-5 משחקים אבל מה הייתי מבסוט מקסימום יום נהדר לכולם חוץ מלאולטרס של סכנין"
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
הבן של אייל ברקוביץ', ליאור, התייחס בדף הטוויטר שלו להחלטה של ארגון ההאוהדים אולטראס בני סכנין להביע סולידריות עם תושבי רפיח בזמן שמלחמת חרבות ברזל עודנה מתנהלת וגובה חיים בצד הישראלי.
ברקוביץ' הצעיר כתב: "אם כבר מדברים על השערוריה של האולטרס של בני סכנין אז קבלו סיפור נערים ב׳ בעירוני נשר משחק גביע נגד סכנין בסכנין סינטטי הכי מגעיל בעולם אין ירוק רק שחור כל המגרש הבינו שאבא הולך להגיע לכפר בגללי אחרי 10 דק מהפתיחה פתאום שומעים זיקוקים וקריאות אללה אכבר יורדים בסביבות ה 100 אוהדים של סכנין ומקיפים את המגרש וצועקים ׳׳ברקוביץ והבן שלו לא יצאו מפה בחיים".

הוא המשיך: "סבבה. המשחק מתנהל כרגיל מגיעים להארכה אחרי 1-1 ב-90 דק לבנתיים אבא הזמין משטרה והגיע צבא גם והכל בסדר לצערנו הפסדנו דקה 120 הפסדנו 2-1 אבל הכי חשוב שחזרנו בשלום הביתה אוקייי עכשיו הגיע הטיימינג שלי להיכנס לתמונה כרגיל שבוע אחרי משחק ליגה נגד סכנין למזלנו התקיים בנשר בבית וסכנין הביאו 4 אוטובוסים שלמים של אוהדים".
לסיום כתב: "משחק משעמם 1-1 עד דקה 90 התקפה אחרונה הובלתי כדור באמצע ולא יודע מה קרה שיחררתי בעיטה מ-25 מטר שעד היום אני לא מגיע והבקעתי וישר שרקו לסיום. ואיך החגיגה שלי הייתה כמו שכולם מכירים. הלכתי ועשיתי זין לאוהדי סכנין וישר רצתי לחדר הלבשה קיבלתי אדום והייתי מורחק ל-5 משחקים אבל מה הייתי מבסוט מקסימום יום נהדר לכולם חוץ מלאולטרס של סכנין"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה