תקשורת ומדיה

חצו את הגבול: בני סכנין והפועל אום אל פחם יועמדו לדין

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות הכדורגל יקבע מה יהיה העונש שיחול על קבוצות המגזר הערבי, בני סכנין מליגת העל והפועל אום אל פחם מהליגה הלאומית במשחק הליגה האחרון. זאת לאחר שאוהדיה לא כיבדו את "התקווה" ואף קיללו את שחקן הפועל חדרה, מנשה זלקה, ששירת במילואים במהלך המלחמה 

מערכת ice |  1
בני סכנין (צילום האינסטגרם של בני סכנין)
מחר (רביעי), בית הדין המשמעתי של ההתאחדות הכדורגל יעסוק באישומים שהוגשו נגד קבוצות המגזר הערבי, בני סכנין מליגת העל והפועל אום אל פחם מהליגה הלאומית. ליגת העל תואשם בביזוי ההמנון, ובכך שאוהדיה הניפו את דגל פלשתין ופרצו למגרש.
סכנין לעומת זאת צפויה לספוג קנס בלבד. כזכור, במשחק הליגה האחרון, אוהדיה לא כיבדו את נגינת "התקווה", ואף קיללו את שחקן הפועל חדרה, מנשה זלקה, ששירת במילואים במהלך המלחמה. בהנהלת סכנין טוענים כי רודפים אותם והרמקול שהשמיע את ההמנון היה על עוצמה נמוכה ולכן האוהדים לא שמעו אותו.
אום אל פחם לעומת זאת ככל הנראה תספוג עונש כבד יותר, כיוון שההאשמה היא על הנפת דגל פלשתין. האירוע התרחש במהלך משחק שמינית גמר הגביע בו התארחה במגרשם מכבי חיפה. הקבוצה תואשם בפריצת אוהדים למגרש והעמדה לדין בשל התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות.
כזכור, כבר בשנת 2014 בני סכנין עוררה סערה בטקס בו הוענק מגן הוקרה לתורמים לקבוצה ובהם האמירות הקטרית וחבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה שנמלט מישראל לאחר שנחשד בריגול ובסיוע לארגון הטרור חיזבאללה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קבוצות הכדוררגל סכנין ושות בע"מ
    מחמוד ע 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בכל מדינה שפויה יש להעמיד אותן לדין ולשלול זכותן להופעה בליגה הישראלית אי פעם!!קבוצה שאינה מכבדת את המדינה בה היא מופיעה מקומה בזבל ואתמול!! בית דין זה חייב לפעול בכל החומרה לגרש קבוצות אלו מיידית מהליגה!!
    סגור