עסקי ספורט

כ-180 מיליון יורו ממכירת חולצות: זה המועדון שמרוויח בענק

Uefa, פרסמה את הדו"ח הפיננסי של החולפת בכדורגל, והנה הן 10 הקבוצות שמרוויחות הכי הרבה ממכירות של מרצ'נדייס - חולצות ומוצרים למיניהם של המועדון, ברצלונה, ריאל, ליברפול ובאיירן בטופ, איך מנצ'סטר סיטי נותרה בחוץ?
מערכת ice | 
כדורגל (צילום pixabay)
Uefa מפרסמת את הדו"ח הפיננסי של השנה, שם פרסמה המון נתונים פיננסים וכלכלים על הכדורגל העולמי בשנה החולפת, מן הדו"ח עולה רשימת 10 מועדוני הכדורגל שמרוויחות הכי הרבה כסף ממכירת חולצות ומוצרים שונים של המועדון. (מקוריים כמובן).
במקום העשירי ברשימה, נמצאת טוטנהאם, הקבוצה של מנור סולמון שהרוויחה 74 מיליון יורו ממכירת מרצ'נדייס. במקום התשיעי נמצאת יובנטוס, מועדון הענק מאיטליה הרוויח גם הוא 74 מיליון יורו ממכירות אלו. במקום השמיני נמצאת צ'לסי, עם רווח של 87 מיליון יורו, מקדימה אותה ב-2 מיליון יורו "בלבד", זו יריבתה העירונית, ארסנל שרושמת רווח של 89 מיליון יורו. 
במקום השישי, ענקית הכספים בכדורגל האירופי, פריז סן ז'רמן שהרוויחה 97 מיליון יורו, מעניין אם גם כשאמבפה יעזוב, חולצות המועדון ימכרו בכמויות כאלה. את החמישיה הראשונה פותחת קבוצת הפאר מאנגליה, מנצ'סטר יונייטד עם רווח של 130 מיליון יורו, יריבתה נמצאת במקום הרביעי עם 132 מיליון יורו וזוהי ליברפול. את הטופ 3 פותחת באיירן מינכן עם רווח של 147 מיליון יורו, כנראה ההחתמה של דניאל פרץ עושה את העבודה ;) . במקום הראשון והשני אין הפתעה, כאשר במקום השני נמצאת ריאל מדריד עם רווחים של 155 מיליון יורו ובמקום הראשון, לא אחרת מאשר ברצלונה עם רווחים של 179 מיליון יורו.
הקבוצה הענקית שזכתה בטראבל בעונה הקודמת, מנצ'סטר סיטי, נמצאת מחוץ לרשימה באופן מפתיע, אבל כנראה שהמועדון צריך עוד כמה שנים בטופ כדי לעקוף את אותם מועדונים שנכנסו לרשימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה