ויראלי

חני נחמיאס הפכה ל'ביביסטית' חדשה? "עוד פייק ניוז מרושע"

השמועה המרושעת שהופצה היתה שחני נחמיאס בן לילה הפכה לתומכת נלהבת של בנימין נתניהו וכונתה בלעג: ״הביביסטית החדשה״. נחמיאס מצדה מיהרה להבהיר, שהיא בהחלט התפכחה והבינה עם מי יש לנו עסק ואחרי שתקפה את ראשי המחאה על חלקם הגדול בפילוג בעם ישראל, היא ענתה גם למשמיצים הללו
מערכת ice |  1
חני נחמיאס (צילום פייסבוק/ חני נחמיאס)
לאחר שסיפקה ראיון מפתיע במיוחד לרדיו גלי ישראל, בו דיברה עם שרון גל על סוגיית השבויים והחטופים ואמרה דברים נוקבים על העם הרצחני מעבר לגדר בעזה, ברשתות החברתיות הופץ כי השחקנית וכוכבת הילדים חני נחמיאס היא "ביביסטית".
כאמור השמועה המרושעת שהופצה היא שהיא בן לילה הפכה לתומכת נלהבת של בנימין נתניהו וכונתה בלעג: ״הביביסטית החדשה״. נחמיאס מצדה מיהרה להבהיר, שהיא בהחלט התפכחה והבינה עם מי יש לנו עסק ואחרי שתקפה את ראשי המחאה על חלקם הגדול בפילוג בעם ישראל, היא ענתה גם למשמיצים הללו.

נחמיאס כתבה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה: ״אז לא, ממש לא. עוד פייק ניוז מרושע כמו הרבה אחרים, הייתי ועודני חלק מהמחאה. אמרתי, התכוונתי והתפכחתי. כמו כולם, פחות מאמינה היום בשלום עם מי שמצהירים שרוצים למחוק אותנו. מתפללת לשחרור החטופים״.
היא ציינה שזכתה לשפע של תגובות אוהדות ומחזקות לאחר שאמרה את הדברים האמיצים: ״תודה על כל עשרות ההודעות ובעיקר על זה שלא נסחפתם לתוך הפייק ניוז והעריכה מגמתית״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתעוררו. הטבח היה כי רצחו יהודים לא שמאלנים או ימניים (ל"ת)
    דינה 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור