ויראלי

ירון לונדון נתפס במצלמות: לא כמו שציפיתם

העיתונאי המוכר ירון לונדון, נעלם מהמסך כשאמירתו האחרונה על המסך הייתה "צריך לשטח את עזה גם בפגיעה בחפים מפשע." אחרי שנעלם מחיינו, לונדון נתפס במצלמות הפפראצי כשהוא יוצא מ'טיב טעם' עם שקית קניות.

מערכת ice |  1
ירון לונדון (צילום מסך)
אתר TMI פרסם היום (חמישי) צילום פפראצי, המתעד רגע אותנטי של העיתונאי ואיש התקשורת המוערך, ירון לונדון, כשהוא יוצא מסופר 'טיב טעם' עם שקית דלה של קניות, שבתוכה נמצאו חלב סויה, וסיגריות. מדובר בהופעה פומבית נדירה של לונדון מאז שירד ממסכי הטלוויזיה.
למרות שנעלם מעייני הצופים, לונדון הספיק לזרוק אמירה שתפסה כותרות לאחר הטבח בשבעה באוקטובר "צריך לשטח את עזה, גם בפגיעה בחפים מפשע, העונש גם צריך לחול על האוכלוסייה."
ירון לונדון הוא עיתונאי, פובליציסט, קריין, פזמונאי, שדרן רדיו, שחקן קולנוע וטלוויזיה ומנחה מוכר בטלוויזיה. בשנת 2009, לונדון גם קיבל פרס על מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים יחד עם שותפו מוטי קירשנבאום, ועל זאת הגיב: "הפרס הזה משמח ומטריד. הוא משמח מפני שעונג הוא לקבל פרס מעמיתיך שבדרך כלל ששים למשבתך ולא להצלחותיך, ואם יש אחדות דעים אפילו בקבוצה קטנה של עיתונאים הקוראים את זהותם של מקבלי הפרס, הרי שזה מאוד נעים; וזה מטריד מפני שאני חש שככל שאוזל הטסטוסטרון מאשכיי, כך מתרבות המחאות ומתרבים הפרסים שאני מקבל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לגביי עזה אני תומך בו ב-100%
    אבי 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשכתבתי אחריי צוק איתן שצריך היה לשטח את הרצועה כשם שהיא נראית היום כולם הגיבו מה הוא כותב דברים כאלה ואמרתי המלחמה בוא תבוא אז עדיף שאנחנו ניזום אבל העצוב הדבר ששילמנו בפתיחה כבר 1400 חללים
    סגור