ויראלי

אייל גולן מתרגש: "זה אחד הדברים הכי חשובים בחיים שלנו"

אייל גולן פרגן ובגדול לזמר יגל אושרי, שהוציא שיר חדש: "ריגשת וחיזקת מדינת שלמה. אה בך נסיך על הדרך המיוחדת שלך ובטוח שזו רק ההתחלה. בהצלחה"
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
יגל אושרי כבש בימי המלחמה את כל הלבבות של אזרחי מדינת ישראל עם השיר המרגש שלו "לצאת מדיכאון", שמככב בתחנות הרדיו ובפרסומות השונות וכבר הפך לסוג של ההמנון של מלחמת "חרבות ברזל".
אמש (שלישי) אייל גולן, אחד הזמרים הגדולים במדינה, פרגן ובגדול לאושרי, אחרי שהעלה סטורי לחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, בו הוא פרסם כי הזמר הצעיר הוציא שיר חדש, והמליץ לקהל הגדול שלו על השיר החדש של יגל אושרי.
בסטורי שהעלה אייל גולן הוא צירף תמונה מהקליפ של השיר החדש, צירף קישור להשמעת השיר וכתב: "ריגשת וחיזקת מדינת שלמה עם השיר "למאת מדיכאון", והיום אתה מוציא שיר חדש בשם "חברים", שכבר מהפעם הראשונה ששמעתי אותו התרגשתי, ואני בטוח שכל המדינה תתרגש מהשיר הזה שהוא כל כך מיוחד ומדבר על אחד הדברים הכי חשובים בחיים שלנו, במיוחד בתקופות כאלה".
לסיום, תייג אייל גולן את הזמר יגל אושרי וכתב לו: "גאה בך נסיך על הדרך המיוחדת שלך ובטוח שזו רק ההתחלה. בהצלחה". לסיום, הוסיף גולן אימוג'ים של מחיאות כפיים ולב לבן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיר
    אנונימי 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השיר "לצאת מהדיכאון" זה השיר הכי מטומטם אבר שיר של בריחה מהמציאות כנראה שהזמר הזה לא היה פיזית בשדרות כמוני אז שלא יבלבל בשכל על שיר נחמה
    סגור
  • 1.
    ביטון אייל
    ללי 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הכי חשוב שתתנצל...
    סגור