ויראלי

מחסני השוק הגישו תלונה במשטרה: זו החשיפה המטרידה של הצל

הצל שיתף סיפור מטריד במיוחד על מחסני השוק בבאר שבע. אחת הלקוחות טוענת כי מצאה 10 קבלות של מחסני השוק, בהם היה כתוב "מוות ליהודים". הרשת מסרה בתגובה: "הפנקס אינו בתוקף מזה חצי שנה, הרשת מוחה מכל וכל. הנושא בטיפול בשיתוף משטרת ישראל".
מערכת ice |  2
רשת מחסני השוק-סניף האורגים (צילום יחצ- מחסני השוק)
הצל, יואב אליאסי, העלה היום (שלישי) פוסט מטריד במיוחד לרשתות החברתיות, בו שיתף סיפור של בחורה בשם עדן, שטוענת שמצאה בביג בבאר שבע 10 קבלות של מחסני השוק, בהן היה כתוב "מוות ליהודים", והן כוונו לחודש מאי הקרוב. ברשת התנערו מהמקרה ואמרו כי מדובר בפנקס ישן שנגנב לפני זמן רב וכיום ברשת עושים שימוש בפנקסים חדשים. הרשת מסרה גם כי הנושא בטיפול, בשיתוף משטרת ישראל.
בפוסט שהעלה הצל נכתב כי "היי הצל השם שלי עדן הבת שלי בת 12 הייתה בביג באר שבע לפני יומיים מצאה 10 קבלות של מחסני השוק מפוזרות על הרצפה שם רשום שבתאריך 3/5/24 מוות ליהודים באחת מהקבלות רשום תתכוננו את זה הילדה לא צילמה לי מהלחץ שלי היא השאירה הכל שם".
עוד הוסיפה כי "התקשרתי למשטרה 3 פעמים ענה לי שוטר בטענה שמה אני מצפה שמשטרת ישראל תעשה עם זה ופשוט ניתק לי בפנים. פניתי למחסני השוק זילזלו ולא התייחסו לדבר הזה. יש לציין שזה נרשם מחלק מעובדי מחסני השוק ולמרות זאת לא התייחסו אליי. התאריך מוזר ומאוד מפחיד". לסיום, כתבה אותה אישה כמעט בתחנונים ליואב אליאסי וביקשה את עזרתו: "אולי לך יקשיבו תעזור לנו בבקשה".
רשת מחסני השוק, מגנה בכל תוקף את האמירות המיוחסות, או הקשר כזה, או אחר בפוסט המדובר וכמובן שאין לה קשר לכך. "הפנקס עליו שורבבו דברים חמורים, אינו בתוקף מזה חצי שנה, כך שככל הנראה נגנב. מרגע היוודע המקרה, מחלקת הביטחון פנתה לאמא שפרסמה את הפוסט וכן, הוגשה תלונה במשטרת ישראל".
"פתחנו בתחקיר מעמיק במסגרתו הקב"ט האזורי מנסה לאתר באמצעות מצלמות עסקים באזור שהופצו הפתקים בכדי לאתר את  מפיצי הגנאי. רשת מחסני השוק מוחה מכל וכל כל קשר למקרה והנושא נמצא בטיפול בשיתוף משטרת ישראל. נמשיך לשרת את לקוחותינו נאמנה ולתרום לחיילים ולמדינתנו. עם ישראל חי". הוסיפו ברשת.
חשוב לציין כי בהמשך, ערך אליאסי את הפוסט וכתב כי "מאוד חשוב לציין שמשפחת נעמן (בעלי הרשת) הם ציונים אוהבי ישראל ותורמים המון".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לערב את המשטרה
    יצק. 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה האים המשטרה מעורבת בזה אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי תודה
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק צווי גרוש מהארץ לפורעים מוסלמים
    סגור