ויראלי

טיילור סוויפט נגד הניו יורק טיימס: "אין להם גבול"

עיתון הניו יורק טיימס פרסם השבוע מאמר דעה בו כותבי העיתון העלו השערה לגבי מיניותה של הזמרת טיילור סוויפט, מה שעורר את זעמם של מקורבי זמרת הפופ: "פולשני, לא נכון ולא הולם"
מערכת ice |  3
טיילור סוויפט (צילום יוטיוב/ MTV)
2023 הייתה השנה של טיילור סוויפט, יחד עם שבירת השיאים של זמרת הפופ האמריקאית בת ה-34 והתארים בהן זכתה, התפרסמו גם מאמרים בעלי ביקורת שלילית עליה. אחת מהן הייתה לפני מספר ימים בעיתון הניו יורק טיימס, בה העלו השערה באשר למיניותה של הזמרת.
דבר זה עורר את זעמם של מקורבי סוויפט שיצאו נגד העיתון הנפוץ: "נראה שאין גבול שכמה עיתונאים לא יחצו כשהם כותבים על טיילור, ללא קשר לכמה שזה פולשני, לא נכון ולא הולם תחת מסווה של טור דעה"
בכתבה בת 5,000 מילים, שנכתבה במדור הדעות של ה"טיימס", העורכת אנה מרקס חיברה רשימה ארוכה של התייחסויות להט"ביות - חלקן גלויות, חלקן נתפסות - סוויפט טווה לתוך השירים וההופעות שלה. 
מרקס הציע שסוויפט, אולי, במשך שנים ניסתה לאותת שהיא מזדהה עם הקהילה הקווירית, כאשר אימצה בעבר עמדה לטובת קהילת הלהט"ב על רקע הצעות חוק נגד הומואים שהוצגו בארצות הברית, אך יחד עם זאת הכחישה כי היא חברה בקהילה. סוויפט אמרה בעבר כי היא תומכת בשוויון זכויות לקהילת הלהט"ב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האמת
    סנשו פנשה. 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המין של העיתון לדעתי אנדרוגינוס !
    סגור
  • 2.
    העיתונות המודרנית היא מזמן סוג של פוזיציה ושטיפת מוח מט (ל"ת)
    שלמה 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עיתונות
    דב 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הניו יורק טיימס מזמן הפסיק להיות עיתון מקצועי המפרסם מאמרים לאחר בדיקה וביקורת אמיתמת. היום הוא פשוט במה לפרסום גחמותיהם של עיתונאים ברמה מקצועית נמוכה. זה נכון לגבי פרסומיהם בנוגע לישראל והמלחמה בחמס כמו במקרה של טיילור סוויפט. קל להשמיץ ללא בדיקת העובדות וככל שזה תואם להלך הרוח הפרוגרסיבי בארה"ב, כך הם מבטיחים קהל קוראים רחב יותר.
    סגור