תרבות ופנאי

טיילור סוויפט חגגה עם חברתה שהתבטאה באנטישמיות - ומי לא הגיע?

הזמרת האהובה שמשגעת את העולם חגגה יום הולדת ובין המשתתפים היו ג'יג'י חדיד שמרבה להתבטא נגד ישראל, במיוחד מאז פרוץ המלחמה, אך היה גם מי שכולם חיכו לו ולא הגיע
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
הזמרת המצליחה בעולם ומי שכל פרסום גנרי שלה ברשתות החברתיות גורף מיליוני לייקים וההופעות שלה מלאות מקיר לקיר, טיילור סוויפט, פרסמה תמונות בחשבון האינסטגרם שלה מחגיגות יום ההולדת שלה.
התמונות חשפו מי הגיע למסיבה של הכוכבת, אך גם חשף את מי שלא הגיע והפתיע רבים בביצה. על פי התמונות נראה כי החגיגות היו סולידיות למדי ולא נראו זיקוקים ותפאורה מיוחדת אלא נראה כמו מפגש חברים אינטימי באופן יחסי, עם עוגה ונרות.
בתמונות נראית חברתה הטובה של סוויפט, הדוגמנית שמרבה להתבטא ברשת נגד ישראל ואף בתדירות גבוהה יותר מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" בעזה, ג'יג'י חדיד. כזכור, חדיד אף התנצלה לפני מספר ימים בפני ישראל על אחד מפרסומיה ברשתות החברתיות, בו הכפישה את ישראל ואמרה כי היא מבצעת מדיניות אפרטהייד ומפלה בין אסירים קטינים פלסטינים לאסירים יהודים.
 

מי שלה נצפה בתמונות ודווח כי הוא כלל לא הגיע לחגוג עם סוויפט, הוא החבר החדש שלה, שחקן הפוטבול האמריקאי המפורסם, טראוויס קלסי. לא סופרה סיבת היעדרותו של קלסי מהמסיבה, אך ניתן להניח כי בניגוד להשערות שצצות מיד עם פרסומים מסוג זה, מדובר בסיבות הקשורות לקריירת הפוטבול שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    (1) טיילור סוופיט תומכת בטרור. (2) צריך להודות לה, ולכל
    שני 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    (1) טיילור סוופיט תומכת בטרור. (2) צריך להודות לה, ולכל סלבס שמראה את הפרצוץ האמיתי שלו בזמנים אלו, העם היהודי לא ישכח.
    סגור