ויראלי

רוסלנה רודינה כועסת: "יש לנו ילד ביחד"

רוסלנה רודינה נשאלה מה דעתה על הקאמבק של השניים, והיא ענתה די בחוסר סבלנות וחשק לשאלה: "שזה מזה לא ענייני חחח לא מבינה למה זה מעניין מישהו מה אני חושבת על החיים שלהם תקשיבו אני ואייל נפרדנו לפני 100 שנה בערך, לא באמת מעניין מה השני עושה. הכל בכבוד הדדי ושיהיה ים של הצלחה אני חושבת שהם זוג וואו"
מערכת ice |  1
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
אחרי הקאמבק של כוכבת הריאליטי דניאל גרינברג, לגרוש שלה הזמר אייל גולן, השניים לא מסתירים דבר מעוקביהם באינסטגרם ואחרי הנשיקה הלוהטת בסילבסטר, אבל על הזוגיות שלהם, נשאלה לא אחרת מהאקסית של גולן ואם בנו יאן, רוסלנה רודינה.
רודינה נשאלה מה דעתה על הקאמבק של השניים, והיא ענתה די בחוסר סבלנות וחשק לשאלה: "שזה מזה לא ענייני חחח לא מבינה למה זה מעניין מישהו מה אני חושבת על החיים שלהם תקשיבו אני ואייל נפרדנו לפני 100 שנה בערך".
עוד היא הוסיפה: "כל אחד בחייו תתקדמו גם אתם יש לנו ילד ביחד וזהו כל אחד בחייו ולא באמת מעניין מה השני עושה. הכל בכבוד הדדי ושיהיה ים של הצלחה אני חושבת שהם זוג וואו".

דווקא השבוע גרינברג נשאלה על כך שגולן הצטלם עם רוסלנה רודינה יחד עם הבן המשותף של השניים יאן גולן ובנו הבכור מאילנית לוי, ליאם גולן: "תגידי לרוסלנה שזה שהיא מעלה סטורי ומצלמת את אייל, לא מכבד את בעלה". גרינברג השיבה: "וואי איזה שטויות. מאמי הוא אבא של הילד שלה והם חוגגים לו יום הולדת, הגיוני סך הכל, אין קשר ללא מכבד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באיזה שטויות אנשים מתעסקים
    אבי 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבל אבלים
    סגור