ויראלי

חמורים משתלטים על הרחובות: הזיה בלב העיר המרכזית בישראל

לאחר שחזירי הבר גדשו את חיפה, ההולכים על ארבע ממשפחת הסוסיים פוקדים את מרכז ראש העין. התושבים ההמומים לא האמינו למראה עיניהם, והערכה היא שהם עזבו את בעליהם. העירייה ניסתה להרגיע: "הנושא מוכר ונמצא בטיפול וטרינר העיר, מנסים לאתר את הבעלים"
מערכת ice | 
חמור משוטט ברחובות ראש העין (צילום השימוש על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
עסק חמוראחרי שחזירי הבר כבשו את המרחב העירוני של חיפה, מראות שנחשבו עד עתה כלקוחים ממחוזות הדמיון, פוקדים דווקא את רחובות ראש העין. המחזה הלא שגרתי כלל כמה חמורים שאותרו משוטטים ברחוב המרץ ואזור נצבא סנטר, בעיר הממוקמת בשרון, למול מבטיהם המופתעים של התושבים. 
בעלי חיים שפוקדים את המרחב העירוני, כאמור, אינם מראה חריג בשנים האחרונות. ראש העין סמוכה למסדרון אקולוגי ולמשאבי טבע, ובאזורה אותרו בעבר בעלי חיים וחיות בר משוטטות. אלא שהפעם מדובר בחמורים, חיה שאינה חיה בטבע, ועזבה ככל הנראה את בעליה על מנת לשוטט עם בוקר ברחובות העיר. 
חמור הבית הוא תת-מין ממשפחת הסוסיים. הוא בעל דמיון לסוס, אך ראשו גדול יותר, אוזניו ארוכות וזקופות ולו רעמת שיער דלילה מאשר לסוס, וקול שונה - בעוד הסוס צוהל, החמור נוער. מעיריית ראש העין נמסר בתגובה לאירוע החריג: "הנושא מוכר. וטרינר העיר מטפל בחמורים ומנסים לאתר את בעליהם".   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה