ויראלי

אופירה אסייג עצבנית: "נמאס מכל העבריינים האלה"

אסייג כתבה בסטורי שלה נגד אברהים ראיסי נשיא איראן: "נמאס מכל העבריינים האלה!!!! מאיימים עלינו מכל כיוון, NEXTTTTT". היא שיתפה את הידיעה על הדברים שנשא נגד מדינת ישראל כשהוא מזהיר את ישראל על הפיצוץ שנשמע באיראן וגרם למותם של עשרות.
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר פרסום דבריו של נשיא איראן איברהים ראיסי: "הישות הציונית תשלם מחיר כבד, נגרום לכם להצטער", אופירה אסייג יצאה הערב (רביעי) בסטורי עצבני במיוחד נגד ראש המדינה העוינת וסגרה איתו חשבון כמו שרק היא יודעת.
אסייג כתבה בסטורי שלה: "נמאס מכל העבריינים האלה!!!! מאיימים עלינו מכל כיוון, NEXTTTTT". היא שיתפה את הידיעה על הדברים שנשא נגד מדינת ישראל כשהוא מזהיר על הפיצוץ שנשמע באיראן וגרם למותם של עשרות.
 
כזכור, רק אמש לאחר שראש מועצת שלומי, גבי נעמן, הזהיר בראיונות לתקשורת ממנהרות טרור בגבול הצפון, מגישת קשת 12 אופירה אסייג הגיבה לטענותיו וכתבה בחשבון הת'רדס שלה כך: "ראש מועצת שלומי מזהיר ברשת ב' 'יש מנהרות בגבול הצפון, לא יהיה מנוס מכניסה קרקעית לדרום לבנון'. זה מה שחסר לנו עכשיו".

״הירי הבוקר, ממחיש את הסכנה הרבה במצב הנוכחי לתושבי שלומי, רק בנס לא נגרם נזק פיזי לתושבים. אנו לא נסכים לחיות במצב זה בשום אופן". אמר גבי נעמן – ראש המועצה שלומי ל"מעריב". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה