ויראלי

אחרי הפרידה מהארוס: אביבית בר זוהר נפרדת בשנית

בעקבות ביטול האירוסים עם קווין צרפתי עמו התגוררה בנאות אפקה, עברה אביבית בר זוהר לגור זמנית עם אמה ברחובות. כעת עוזבת בר זוהר את בית ההורים - וחוזרת לגור במגדלי צמרת בתל אביב
מערכת ice |  2
אביבית בר זוהר (צילום יחצ G city כפר סבא)
כוכבת הרשת והריאליטי אביבית בר זוהר מתחדשת: אחרי הפרידה המצערת מהארוס קווין צרפתי, עמו התגוררה בנאות אפקה, עברה לגור יחד עם אמא שלה בעיר רחובות. אך כעת החליטה שדי ומספיק לה והיא רוצה פרטיות מלאה, ועושה צעד חדש.
לפי פרסום ב-TMI בר זוהר שכרה דירה במגדלי צמרת בתל אביב, מתחם יוקרה בו התגוררה כבר בעבר. שם, היא מקווה, תמצא אהבה חדשה. כזכור, קווין ואביבית נפרדו פעם ראשונה בחודש יוני, חמישה חודשים בלבד אחרי הצעת הנישואין הרומנטית בפריז. אחרי ניסיון קאמבק שלא צלח, הזוג נפרד סופית בחודש יולי, ואז אמרה בר זוהר בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות: "אני באמת, באמת מנסה שוב ומנסה שוב ונותנת צ’אנס, ושוב ושוב ושוב. אבל די, הפעם אני אהיה בסדר, הרבה יותר בסדר כי אני יודעת שעשיתי את הכל שזה ילך".
אתמול פורסם כי בר זוהר קיבלה תביעת ענק על סכום של מיליון שקל ותלונה במשטרה על רקע הסכם שותפות עם אודיה בר בעסק למכירה ושיווק לעדשות מגע. שיתוף הפעולה בין השתיים לא צלח, וכעת מגיע לבית משפט ואף למשטרה כשהיזמית הצעירה טוענת לגניבה לכאורה של הכוכבת.
 
ארכיון: אביבית בהריון עם תאומים?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה צדיקה אן כמוך בעולם (ל"ת)
    עוזי 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זרקה אותו כמו טישיו משומש ברגע שהשתלם , שלא נשמע משניהם (ל"ת)
    זוג ברברים מפיצי רעל 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור