ויראלי

אופירה אסייג חושפת את פדיחת הענק של אירית רחמים: "זו מגבת!"

החברות הטובות אופירה אסייג ואירית רחמים יצאו לארוחת טעימות, אלא שאז עשתה רחמים טעות מביכה במיוחד: זו הסיבה שניסתה לאכול מגבת
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
סטורי מבדר במיוחד העלתה היום אשת התקשורת אופירה אסייג, שיצאה לבילוי של ארוחת טעימות ביחד עם חברתה הטובה, מפיקת האירועים אירית רחמים.
בסרטון שהעלתה אסייג תחת הכותרת "זה שאירית אכלה מגבות? אני בוכהההה", נצפית רחמים נבוכה במיוחד תוך שהיא מכניסה לפיה מגבת מגולגלת. "מה שקרה פה עכשיו זה השיא!", התמוגגה אסייג בסרטון, בעוד רחמים ממלמלת: "חשבתי שזה מרשמלו"...
 
"תקשיבי, זו ארוחת הטעימות אחת המצחיקות והכיפיות שהיו לנו בחיים", אומרת אסייג וממשיכה: "אירית, רציתי לשאול אותך שאלה. כמה כיף לך איתי מ-1 עד 10?", ורחמים משיבה: "אני מאוהבת".

בשבוע שעבר העלתה אסייג סטורי נוסף עם אירית רחמים שהתחיל באמצע ארוחת טעימות, ונקטע בגלל אזעקה. "באמצע הטעימות אזעקות, צרחות", אמרה אסייג. אירית רחמים שעמדה איתה במרחב המוגן: "אזעקות, שלום לכולם בחדר מדרגות, אתם לא יודעים איך היא נבהלה", אסייג הודיתה: "איך נבהלתי", ורחמים הבטיחה: "אני אחקה אותך".
היום פורסם כי אחרי 18 שנה של זוגיות טלוויזיות ורדיופונית, הזוגיות המקצועית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ׳ מתפרקת ותוכנית הטלוויזיה של השניים בקשת לא תחזור למסך באופן סופי, אחרי שנעדרה מתחילת המלחמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירה
    שוש 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מצחיק
    סגור