ויראלי

עידן רייכל נגד התקשורת: "פרשנים נותנים עצות מאולפנים ממוזגים"

בסטורי זועם ביותר על רקע שחור, הזמר כתב מילה בכל שורה שהצטרפו למסר אחד נוקב: "פרשנים נותונים עצות לחיילים ולמפקדים בשטח מתוך אולפני חדשות ממוזגים". ולא הוסיף דבר מעבר לכך
מערכת ice |  1
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הזמר עידן רייכל פעיל מאוד מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, הן ברשתות החברתיות והן בשטח בפעילות למען החיילים, המפונים והחטופים. אלא שהיום (שני) הוא נשמע הרבה פחות סלחן למהדורות החדשות המרכזיות בישראל.
בסטורי זועם ביותר על רקע שחור, הוא כתב מילה בכל שורה שהצטרפו למסר אחד נוקב: "פרשנים נותנים עצות לחיילים ולמפקדים בשטח מתוך אולפני חדשות ממוזגים". ולא הוסיף דבר מעבר לכך
רק לאחרונה רייכל תרם את חזית ביתו ודאג לתלות שלט חוצות ענקי על כל רוחב הבניין, ברחוב יהודה המכבי בתל אביב, כאשר על השלט מתנוססות תמונות כל החטופים, והקריאה המפורסמת באנגלית: "השיבו אותם הביתה עכשיו".
רייכל העלה פוסט בפייסבוק שלו עם סרטון המציג את תהליך תליית השלט, וכתב: "על כל הבית ביהודה המכבי, באחת הכניסות והיציאות של תל אביב. כל יום כשנצא ונחזור נחשוב עליהם. הם חלק מהימים והלילות שלנו תמיד. ונחכה עד שיחזרו כולם".

בתחילת השבוע, פרסם הזמר סרטון בחשבון הטיק טוק שלו, שבו נצפה מעניק לסגן מיה בנטוויץ' דרגות סרן, וזאת באתר הטבח בכפר עזה. רייכל התרגש בעת המעמד, וכתב לעוקביו ברשת החברתית על הענקת הדרגה: "נפל בחלקי הכבוד להעניק דרגות סרן, לסגן מיה בנטוויץ׳. הקצינה מעוררת ההשראה הזו, בדברים מרגשים מול ביתם של לילי ורז איתמרי מכפר עזה, שנרצחו בביתם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חייל
    מחיקה וסיפוח 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משמאל ומימין מאוחדים ודורשים למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חיילי צהל מלוחמת שטח בנוי צפופה כל כך ומתת קרקע מנהרות ומטעני נפץ, צלפים ,RPG נגד טנקים, ועוד הפתעות ושלמפלצות חמאס ומשפחותיהם לא יהיה לאן לחזור אלא לטורקיה,תימן, אירן ושאר מדינות שתומכות בהם, ואח"כ לספח את השטח נקי למדינת ישראל כדי שלעולם לא ישחטו יותר יהודים מרצועת עזה.
    סגור