ויראלי

אופירה אסייג רותחת מכעס: "בושה! מה כואב שמתפרנסים קצת?"

אסייג שיתפה אירוע מכוער למדי שחשף את פרצופם הפחות נחמד של כמה מתושבי צפון תל אביב: "בושה! מפונים מיד מרדכי הגיעו למכור ג׳חנון בצפון תל-אביב ומישהו החליט להזמין להם פקחים/ מה כואב לכם שהם מתפרנסים קצת? מה? מה? אנשים רעים"
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג, מגישת קשת 12, עצרה היום (שבת) קצת את הטירוף שלה מהריצות השבוע והתפנתה להקדיש קצת זמן לילדיה, אבל אירוע אחד ששיתפה, מקומם במיוחד, עורר סערה בחשבון התרד'ס שלה.
את הבוקר הזה בילתה המגישה עם ילדיה בחוגים השונים וכתבה: "שבת בבוקר. כדורגל וטניס… אבל הלב שבור", לאחר מכן היא שיתפה כי היא בדרך לפעילות נוספת, אבל כשהיא מדגישה כי הדסקית המזכירה את החטופים תמיד עליה.

יחד עם זאת, אסייג שיתפה אירוע מכוער למדי שחשף את פרצופם הפחות נחמד של כמה מתושבי צפון תל אביב: "בושה! מפונים מיד מרדכי הגיעו למכור ג׳חנון בצפון תל-אביב ומישהו החליט להזמין להם פקחים/ מה כואב לכם שהם מתפרנסים קצת? מה? מה? אנשים רעים".
בסרטון נשמע אומר אחד האנשים: "אתה לא צריך תור, אתה מנצל את המצב...", המוכר ניסה לעצור אותו: "אבל אני מיד מרדכי, העסק שלי שם לא היה לי שבוע קודם, אני שלושה חודשים שם", אותו תושב מקומי אמר: "מה קרה? אל תנצל את המצב, כולם אומרים מסכן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תושבי תא
    עופר 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כרגיל תושבי תא בבועה שלהם . רק פעם אחת ויחידה מסכים עם אסיג
    סגור
  • 1.
    או0פירע רע מאוד.
    לולה 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני חייבת תגובה.אופירע למה את נדחפת. כל הזמן ? לכל דבר יש לך מה ךהכיד?.תסתמי כבר את הלוע שלך.שבי בשקט.מה את רוצה????? כל פעם שאני מרפרפת בנייד תמונתך הזחוחה מבצבצת.די תרדי מהכתבות.
    סגור