ויראלי

חיים כהן נשבר: "בוקר קשה מאוד, יהי זכרם ברוך"

השף שיתף באינסטגרם: "במהלך המלחמה היתה לנו הזכות להגיע עם הפודטראק לגדוד 13 של גולני, פגשנו לוחמים צעירים שדברו על האבדות הקשות מה-7 באוקטובר עם עצב גדול בעיניים על חברים שנפלו ובאותה נשימה ראינו את הנחישות להכנס לעזה ולהלחם על הבית, ילדים כל כך צעירים וכבר דברו כולם על הגורל של עם ישראל במלחמה הזאת"
מערכת ice | 
חיים כהן מוזיאון חולון (צילום לנס הפקות)
השף חיים כהן שיתף סיפור אישי באינסטגרם שלו על תומר גרינברג ז''ל, מג''ד בגולני שנפל בקרבות לעזה: ״מבצעית יש רק אחת״, כאשר עמו נפלו בקרב הקשה עוד שבעה חיילים בדרך לניצחון בקרב.
כהן כתב: "במהלך המלחמה היתה לנו הזכות להגיע עם הפודטראק לגדוד 13 של גולני, פגשנו לוחמים צעירים שדברו על האבדות הקשות מה 7 באוקטובר עם עצב גדול בעיניים על חברים שנפלו ובאותה נשימה עצובה שמענו וראינו את הנחישות להכנס לעזה ולהלחם על הבית שלנו , ילדים כל כך צעירים וכבר דברו כולם על הגורל של עם ישראל במלחמה הזאת".

עוד המשיך: "פגשנו גם בוגרים של שנים של הגדוד שבלי תאום מוקדם באו לערב הזה כדי לתמוך בצעירים ולהביא איתם גם דגלים מהעבר שהיו אצלם למזכרת כדי להחיות את סמלי המורשת שאבדו ב7 באוקטובר, ועל הכל ניצח תומר גרינברג המג״ד הנערץ , בענווה שרק גיבורים גדולים ניחנים בה , באותו הרגע הסתכלתי עליו ועל החיילים שלו וחשבתי איזה מזל יש למדינה הזאת שיש לה אנשים כאלה כמו הבנים האלה כמו הבחור הזה ׳ מבצעית יש רק אחת!".
לסיום כתב השף: "זאת הסיסמא שלהם שמלווה אותי מאז המפגש ההוא. בוקר קשה מאוד היום שהתחיל באסון ב7 באוקטובר וממשיך בכל בוקר שנופלים בו חיילים שכולם יפים עם חיוך של מלאכים. מרכינים ראש עם לב שבור גם היום כמו בכל יום מאז היום הארור ההוא, עם תקווה בלב שנהיה ראויים לבחורים האלה שנפלו. יהי זכרם ברוך"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה