ויראלי

סטטיק שבר את הרשת: מה איחל לחטופים ולחיילים?

סטטיק שחגג אמש יום הולדת ביקש להעביר את האיחולים אותם הוא מקבל גם למשפחות החטופים ולחיילים שיחזרו הביתה בשלום: "כל הקרובים אליי מאחלים לי דברים טובים, יש לי הרבה חברים טובים במילואים ואני מעביר את האיחולים האלה אליהם"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
סטטיק חגג אמש יום הולדת 33, במהלך החגיגות העלה הזמר סרטון בו הוא מאחל להעביר את האיחולים אותם קיבל גם אל משפחות החטופים והחיילים שיחזרו הביתה בשלום: "אני יודע שכל מי שמכיר אותי מאחל לי דברים טובים, אני רוצה להעביר את מה שהם מאחלים לי גם לחטופים, למשפחות שלהם ולחיילים, יש לי הרבה חברים טובים במילואים ושרק יחזרו הביתה בשלום.
כזכור אמש בירכה את הזמר, בת זוגתו רונה-לי שמעון שכתבה בעמוד האינסטגרם שלה ברכה: "מזל טוב נשמה שלי. הכי אני אוהבת לראות אותך קרוב לעצמך. עושה את מה שאתה אוהב. כאן, שמעתי אותך מהחדר מנגן לעצמך והתנגבתי. רגע אינטימי קטן שמספר עליך כל כך הרבה. תמשיך להפיץ אורות. אולי לא סתם אתה נר ראשון של חנוכה".
כידוע, סטטיק והשחקנית \ רקדנית רונה-לי שמעון, הפכו לזוג רשמי כחצי שנה בלבד לאחר שסטטיק התגרש משרית פולק, אהובת נעוריו החיפאית. זוהי הזוגיות הראשונה של סטטיק מאז הגירושים ובין השניים עומד הפרש גילאים של 8 שנים, כאשר סטטיק בן 32 ורונה לי בת 40.
הקשר בין סטטיק לרונה-לי התקדם בצעדי ענק. רק בספטמבר האחרון סטטיק המאוהב נצפה  לצד רונה לי ואימו, ניצה רוסו. גם במלחמת "חרבות ברזל" נצפו השניים במעשי התנדבות משותפים.

במהלך החודשיים האחרונים הזוג הגיע לבקר חיילים פצועים במרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה, עיר מגוריו של משפחתו של המוזיקאי. במהלך הביקור פגשו השניים את המאושפזים במחלקות השונות, שוחחו איתם ושמעו את סיפורי הגבורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה