ויראלי

כוכבת פאודה שוברת שתיקה: למה לא גינתה את חמאס?

במספר סטוריז שהעלתה לונא מנסור, היא דיברה על האירועים מבלי להזכיר 1,400 נטבחים ישראלים או את הטבח של חמאס: "לא יכולתי לסבול את החדשות והמראות הקשים אז החלטתי לקחת צעד לאחור"
מערכת ice |  2
פאודה (צילום אלייה ספינופולוס)
אחרי שלא מיהרה להתבטא נגד חמאס והטבח האיום והמבחיל בישראלים ב-7.10, השחקנית הערביה-ישראלית לונא מנסור שכיכבה בסדרות פאודה ובריאליטי הישרדות VIP, החליטה לפתוח פה אחרי חודשיים ודיברה לראשונה על מלחמת 'חרבות ברזל' ומה זה גרם לה באופן אישי.
במספר סטוריז שהעלתה דיברה על האירועים מבלי להזכיר 1,400 נטבחים ישראלים או את הטבח של חמאס: "אני יודעת שעבר הרבה זמן. לא הייתי פה כמעט חודשיים ושאלתם מה איתי אז החלטתי לשתף. אני מוכנה לחזור לאט לאט לחיים ולרשתות. פיזית אני בסדר אבל בפנים אני לא. החלטתי להתרחק מהרשתות בגלל קושי נפשי. כל המלחמה הייתה יותר מדי עבורי".

עוד היא אמרה: "לא יכולתי לסבול את החדשות והמראות הקשים אז החלטתי לקחת צעד לאחור. בהיבט האישי, יש לי הרבה דברים שאני מתמודדת איתם כמו בני משפחה שמתמודדים עם מחלה בבית החולים ואני מתפללת עבורם".
לסיום הסבירה: "הרבה שאלו גם על החתונה שלי שהייתה אמורה להתקיים לפני ארבעה ימים, ב-23 בנובמבר. לצערי החתונה בוטלה. דחינו אותה בגלל המצב כי עם כל הכבוד לחגיגות בזמן שאחרים קוברים את האהובים שלהם, לא יכולנו לעשות את זה. זו הייתה החלטה נכונה אבל אני מבואסת מזה כי הכול היה מוכן - ההזמנות, ירח הדבש, הכול. זה באסה לבטל את היום המאושר בחייך. אני מרגישה יותר טובה עכשיו ולכן רציתי לעדכן אתכם. אוהבת אתכם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שתתבייש - לא לשכוח, לא להעסיק עוכרי ישראל (ל"ת)
    ישראל ישראלי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    שטויות במיץ עגבניות
    שקשוקה 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מייד בהתחלה, בתגובתך הראשונית היה בך ה"כח" לשתף וללכלך - והנה הציטוט: "הם לא אנסו ולא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה. זאת פרופגנדה, כדי שהעולם יזדהה אתכם. אין לתאר את החוצפה. חמאס הם לא העם הפלסטיני, שנרצח כרגע. העם הפלסטיני כבר שנים נרצח ופתאום התעוררתם? איפה הייתם כל השנים?" לזבל ולעשב השוטה שגדל בקרבנו היה הכח להצדיק טבח ולא לגנותו - ופתאום לקחת צעד לאחור? - פשוט מאוד משהבנת את התוצאה של דברייך, את חוששת שתפגעי (ובצדק). איך אמרו לך כבר? לכי לעזה!
    סגור