בעולם

אוהדי ליברפול בעד חמאס: צעיר פרץ למגרש עם דגל אש"ף

פלסטינים זוכים לאהדה רבה בקרב אזרחי אירופה ואנגליה בפרט, במיוחד בזמנים שבהם מתנהלים קרבות בין צה"ל לארגוני הטרור ותמונות של ילדים פלסטינים מציפים את הרשת. אוהדיה של קבוצת ליברפול לקחו צד באופן ברור במלחמה הזו ולעתים נראה כי הם אף  מרוצים לאור המראות הקשים מה-7 באוקטובר. היום לאחר שהקבוצה אסרה את הנפתו, אוהד פרץ למגרש עם דגל אש"ף
מערכת ice |  1
איצטדיון כדורגל הדמיה (צילום גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים)
קבוצת ליברפול האנגלית פגשה היום (ראשון) את קבוצת לוטון למשחק במסגרת המחזור ה-11 בליגה האנגלית בכדורגל. בשבועות האחרונים, אוהדי ליברפול מרבים להתבטא נגד ישראל, מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל'. דגלי אש"ף נראו לא פעם ביציעם של ליברפול ולעתים אף הוסיפו האוהדים קריאות קשות נגד ישראל.
הקבוצה החליטה לאסור את הנפת דגלי ישראל ואש"ף במשחקיה, לאור ה"רגישות" לדבריה בתקופה זו. החלטה זו לא מנעה מאחד מאוהדיה לפרוץ היום למגרש, מיד לאחר הבקעת הגול הראשון, כשהוא פורס את דגל אש"ף ומניף אותו. שני מאבטחים רצו לכיוונו, תפסו אותו במרכז המגרש וליוו אותו אל מחוץ לאצטדיון.
הסכסוך הישראלי-פלסטיני תופס כותרות ברחבי העולם כדבר שבשגרה ועל אחת כמה וכמה, בזמן מלחמה. ישנן קבוצות שדעת האוהדים ידועה מראש והמראה של יציע מלא באוהדים האוחזים בדגלי פלסטין הוא רגיל כשמדובר בקבוצות כמו סלטיק הסקוטית. קבוצה שהפתיעה הפעם וקיימה מחווה מרגשת לישראל היא לא אחרת מאשר בורוסיה דורטומונד הגרמנית, שהביעה הזדהות מלאה עם תושבי עוטף עזה וקורבנות הטבח ב-7 לאוקטובר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נצחון
    ישראל גיבורים 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה היה אוהד לוטון
    סגור