ויראלי

אופירה אסייג מתוסכלת: "כבר לא יודעת למי להאמין"

מגישת קשת 12 אופירה אסייג כתבה בת'רדס שלה: "אני כבר לא יודעת למי להאמין", והוסיפה את הדיווח על: "דובר משרד החוץ הקטארי: ״במהלך ארבעת ימי הפסקת האש ייאסף מידע על החטופים הנותרים. מקווים להכניס את כמות הסיוע הגדולה ביותר במהלך הפסקת האש״
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
ממש לפני כניסת הפסקת האש, ההצהרות שיצאו מקטאר גרמו ללא מעט בלבול בקרב האופטימיים שציפו כבר להפסקת אש שתבטיח את שובם של 50 ישראלים לפחות משבי חמאס ברצועת עזה.
מגישת קשת 12 אופירה אסייג כתבה בת'רדס שלה: "אני כבר לא יודעת למי להאמין", והוסיפה את הדיווח על: "דובר משרד החוץ הקטארי: ״במהלך ארבעת ימי הפסקת האש ייאסף מידע על החטופים הנותרים. מקווים להכניס את כמות הסיוע הגדולה ביותר במהלך הפסקת האש״.

על פי אמיר בוחבוט, שעה וחצי להפסקת האש. צה"ל סיים תקיפות אוויריות בנוסיראת. דווח על חילופי אש בין כוחות צה"ל למחבלים במרחב בית לאהיא.  כמוכן, הפלסטינים שלוחמי צה"ל עצרו מספר אנשי צוות רפואי מבית החולים האינדונזי. גורמים בצה"ל מעריכים כי מודל מפקדות טרור של חמאס מתחת לבתי חולים ברצועת עזה מתקיים בעוד בתי חולים פלסטינים. 
 כל זאת כאשר מנהל ביה"ח שיפא נעצר והועבר אתמול לחקירת שב"כ. אגב, צה"ל פעל בתרקומיא בנפת חברון ועצר 12 פלסטינים מרצועת עזה. מאז החלה המלחמה צה"ל עוצר פלסטינים שיצאו מעזה עם אישור עבודה ולא חזרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה