בארץ

המאבק נמשך: נציג מקטאר נפגש עם משפחות הילדים החטופים בברלין

מאבקם של משפחות החטופים עולה מדרגה, כאשר נפגשו נציגי המשפחות של הילדים שנחטפו לעזה עם הנציג הקטארי בברלין למפגש, שלראשונה אף צולם ותועד 
מערכת ice | 
משפחות החטופים והנציג הקטארי (צילום : היוזמה לשחרור הילדים החטופים)
אין ספק שהאנשים שסובלים יותר מכל בימים אלו הם משפחות החטופים ובפרט משפחותיהם של הילדים הקטנים שנחטפו בברוטאליות, לעתים תוך כדי שמחבלי חמאס הורגים את הוריהם לנגד עיניהם. למרות הסבל והקושי, מנהלות המשפחות מאבק חריף להשבת החטופים.
נציגי משפחות הילדים החטופים נפגשו עם הנציג הקטארי בבירת גרמניה, למפגש שלראשונה צולם ותועד. בפגישה השתתפו אביחי ברודץ,  שאישתו ושלושת ילדיו נחטפו ביחד עם  בת שבע יהלומי שבנה איתן בן ה-12 נחטף ביחד וגלעד קורן גולד, ששבעה מבני משפחתו נחטפו, בנו, אישתו, שני ילדיהם ושלושה בני משפחה.
זו פגישתם השלישית של נציגי משפחות הילדים עם נציג רשמי של מדינת קטאר, במסגרת היוזמה הבינלאומית לשחרור הילדים החטופים, לאחר שנפגשו עם שגרירי קטאר בוושינגטון ובלונדון. במהלך הפגישה הציגו הנציגים הקטארים את הצעדים שנקטו לטובת שחרור, ובפרט הילדים. הנציגים הביעו צער על כך שילדים מוחזקים כשבויים וכבני ערובה בעזה במשך ימים רבים ובסיום הפגישה, ביקשו למסור חיבוק חם ואוהב למשפחות הילדים החטופים.
עובד יחזקאל, ממובילי היוזמה הבינלאומית לשחרור הילדים החטופים מסר: "היוזמה פועלת ליצירת תשתית בינלאומית רחבה לתמיכה בשחרור מיידי של הילדים. ילדים הם לא פוליטיקה והם לא חלק מעסקה".
"ילדים צריכים להיות בבית שלהם. אין ילדים חטופים בעולם. זהו תקדים שאם כלל העולם הנאור לא יגדע אותו באיבו, הוא יהיה סימן לפעולות נוספות כאלה של גורמים קיצוניים ברחבי העולם". הוסיף יחזקאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה