ויראלי

ינון מגל מבקש עזרה בתרומות: "המשכנתא חוזרת, המצב גרוע"

בטוויטר שלו שיתף המגיש: "אחי הקדוש הי"ד שנרצח במסיבה הארורה, שבר אותי מאוד מאוד וגם את ילדי (דוד שהיה אבא שני שלהם) לא חזרתי לעבודה מאותו יום ארור, כדי שאני ישאר בביתי אני צריכה תוך מספר ימים 94 אלף שקל"
מערכת ice | 
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
מגיש הפטריוטים בערוץ 14, ינון מגל נרתם לעזרת אחותו של אחד מהנרצחים בטבח של מחבלי חמאס NOVA ליד קיבוץ רעים, והיא חייבת עזרה לאחר שמשפחתה נקלעה למצב כלכלי לא פשוט.
בטוויטר שלו שיתף המגיש: "תשתדלו לעזור: קריאת עזרה לעם ישראל היקר אני כותבת את הדברים בחשש גדול. ומבושה גדולה. אבל לא נותרה לי ברירה. אנחנו משפחה מוכרת מאוד, ומשפחתי לא מסכימה לספוג את הבושות, ולכן אני חייבת לשמור על אנונימיות. אחי הקדוש הי"ד שנרצח במסיבה הארורה, שבר אותי מאוד מאוד וגם את ילדי (דוד שהיה אבא שני שלהם) לא חזרתי לעבודה מאותו יום ארור".

עוד היא כתבה: "והמצב הכלכלי גרוע ביותר, המשכנתא חוזרת, הלוואות מהבנקים חוזרים. ואפילו מטרנה וטיטולים לילדה זה כבר לא מובן מאליו. (לצערי אין לי הורים שיכולים לעזור) והדבר הכי משמעותי, אנחנו תחת איום ממשי שיקחו לי את הדירה בזמן הקרוב. כדי שאני ישאר בביתי אני צריכה תוך מספר ימים 94 אלף שקל".
לסיום כתבה: "תמיד תמיד אני זו שהייתי נותנת בשמחה גדולה, לצערי אני בצד שצריך לקבל. אנא ממכם עם ישראל היקר, תפתחו את הלב. ושקל ועוד שקל בסוף נגיע ליעד. שנזכה לביאת המשיח במהרה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה