ויראלי

פנינה רוזנבלום נעלבה מארץ נהדרת? "צוחק מי שצוחק אחרון"

לאחר הפרק היא שיתפה את הקטע בו מריאנו מדבר על השיר שלה "איפה הייתם ב-7.10?", וכתבה: "כמה צחקנו אתמול…יש לנו ארץ נהדרת", היא העלתה גם סטורי וכתבה: "גאונות". כשהיא מתייגת את עצמה
מערכת ice |  4
פנינה רוזנבלום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
ארץ נהדרת לא פספסה. לאחר שאשת העסקים ודוגמנית העבר פנינה רוזנבלום התארחה ביום שישי האחרון בתוכנית 'הלילה' עם תם אהרון ויעל פוליאקוב בערוץ 13 וביצעה את השיר החדש שלה שנכתב במיוחד לתקופה הנוכחית, היא ספגה תגובות רבות ולא מחמיאות במיוחד, היה ברור שהדרך ללעג על חשבונה תהיה קצרה.
לפני התכנית ששודרה אמש (שלישי) בקשת 12, העלתה רוזנבלום תמונה מתוך הסט של ארץ נהדרת, שם מריאנו אידלמן גילם את דמותה, וכתבה: "צוחק מי שצוחק אחרון.. הערב בארץ נהדרת תזכו שוב לשמוע את השיר שלי".
 
לאחר הפרק היא שיתפה את הקטע בו מריאנו מדבר על השיר שלה "איפה הייתם ב-7.10?", וכתבה: "כמה צחקנו אתמול…יש לנו ארץ נהדרת", היא העלתה גם סטורי וכתבה: "גאונות". כשהיא מתייגת את עצמה.
יש לציין כי השיר שלה חרך את הרשת והפך ללהיט, אבל התגובות היו חצויות. היה מי שניסה להראות עד כמה הוא אהב: "לפנינה רוזנבלום שלום, את לא זמרת, אין לך קול יפה, את לא מסוגלת לשיר, גם אם חייך היו תלויים בזה, תפסיקי להביך את עצמך. ותתבעי את כל מי שאי פעם אמר לך שאת יכולה לשיר על הונאה. אנשים צריכים לדחוף טמפונים לאוזניים לאחר ששמעו אותך 'שרה' כי הם מדממים מהאוזניים! חארם פנינה, תרחמי עלינו!".

היו מי שכתבו: "תודה לבורא עולם על פנינה רוזנבלום", אבל גם: "הקשבתי כרגע לשיר החדש של פנינה רוזנבלום. אתם לא חברים, אתם. אף אחד לא ראה לנכון, להזהיר אותי קודם?". אדם אחר טען: "אחרי יוסיאן הגיעה פנינה רוזנבלום. אל תשתפו פעולה. די ללוחמה הפסיכולוגית".
היו גם יותר אכזריים: "לשבויים הבאים מחמאס ישמיעו כבר את השיר החדש של פנינה רוזנבלום". בתגובות נוספות כתבו: "איך אני אוהב את פנינה רוזנבלום זה לא יאמן, אישה אדירה". או אפילו: "פנינה רוזנבלום באמת הצילה את תעשיית המוזיקה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ארץ נהדרת -שטחיות מפוארת...
    אי 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד כמה יכולה תוכנית להיות שטחית, חוץ מהקטע עם המונית שנגע ללב. הקטע עם גולגה ונתניהו... כמה שטחי ונבזי. מזל שלנו שנתניהו ראש ממשלה בזמנים קשים אלה !!! כל העיל לכאורה כמובן
    סגור
  • 3.
    פנינה אוהבים אותך אל תתיחסי לקנאים (ל"ת)
    אבי 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    מולי תמיד מתחבא מאחורי אמירות כמו
    יואב 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    "אנחנו תכנית סאטירה" וכו.. הרבה פעמים צוחק על אנשים בהומור נמוך. בושה
    סגור
  • 1.
    אחלה שיר ופנינה רוזנבלום יש רק אחת והיא שלנו
    ליל 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ימותו הקנאים
    סגור