ויראלי

איילה חסון בראיון מטלטל: "סרטן שמכרסם, כואב ועצוב"

שי גולדשטיין התייחס לראיון החריג של אם לבן שנחטף לעזה: "היה מדהים לשמוע אותה מבקרת את אולפני החדשות שמושכים אותם תמיד במילים להגיד שלא מטפלים בהם כראוי ושהממשלה מזניחה אותם, בעוד האמת היא, כך היא אומרת, שהם מקבלים יחס מדהים וחם מהמטה של גל הירש והממשלה"
מערכת ice |  5
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
הראיון של איילת סמרנו, שבנה נחטף לעזה אצל איילה חסון אמש (שלישי) בכאן 11, גרר ביקורות נוקבות על מי שמקיפים את משפחות החטופים ולכאורה גורמים להם לבצע מהלכים שלאו דווקא מיטבים עמם או עם קרוביהם.
שי גולדשטיין כתב על כך: "הראיון צריך לשמש אחרי המלחמה ככתב אישום חריף נגד אלו שהיא קראה להם "הגורמים הוולנטריים," שנמצאים שם לא מדאגה למשפחות אלא ממטרות פוליטיות ציניות. היא מספרת איך גורמים -וכולכם יודעים מי הם- מנצלים את משפחות החטופים וגוררים אותן לעיסוק פוליטי נגד רצונם. היא סיפרה איך מטה החטופים "ההתנדבותי" -וכולנו יודעים מי הם- נמצאים שם בשביל לעשות פוליטיקה".
 
עוד המשיך: "היא סיפרה איך אלו -שכולנו יודעים מי הם- מביאים להם יועצים על יועצים שמתדרכים אותם ומושכים אותם לעסוק בפוליטיקה. שמתדרכים אותם לפני פגישות עם הדרג המדיני איך להתנהג. וכולנו יודעים מי אלה. הם אלה שטוענים שהם עושים הכל מהלב, אבל עושים פוליטיקה על הגב של המשפחות . היה מדהים לשמוע אותה מבקרת את אולפני החדשות שמושכים אותם תמיד במילים להגיד שלא מטפלים בהם כראוי ושהממשלה מזניחה אותם, בעוד האמת היא, כך היא אומרת, שהם מקבלים יחס מדהים וחם מהמטה של גל הירש והממשלה".
עוד המשיך: "כן, ככה היא אמרה בכאב. אחר כך היא התחננה בפני הערוצים לעזוב את החטופים בשקט. ראיון כואב ועצוב שאתם חייבים לראות. אתם חייבים לשמוע איך הגורמים האלו -שכולנו יודעים מי הם- משתמשים בציניות במשפחות החטופים. בעזרת השם הם יועמדו לדין -כולנו יודעים מי אלו- בתום המלחמה. טינופות שמנצלים משפחות יקרות ברגעים הכי קשים שלהם למטרות הפוליטיות שלהם. אתם יודעים מי אלו. כולנו יודעים מי אלו. לא נשכח ולא נסלח".

לסיום כתב: "הם סרטן שמכרסם בלכידות המופלאה שלנו כשיש להם מטרה אחת -כולנו יודעים מה היא- ואין לה קשר לעזרה למשפחות החטופים או דאגה לחיילי צה''ל. הם עושים פוליטיקה מכל דבר. ויש לי רק דבר אחד להגיד להם: ראינו לכם כבר בקפלן את הרוע והשנאה והפירוד שהפצתם אבל לא האמנו שתרדו יותר נמוך. כל כך נמוך. עד שימוש ציני בכאב הכי גדול של העם הזה. אתם לא חלק מאיתנו. ואמן שלמרות ההפרעות שלהם כל החטופים ישובו לביתם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אחים לנשק=אחים לחשק להשתלטות על השלטון
    סבא מוסא 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התנהלות שמשיקה לבגידה בשעת מלחמה בגיבוי ערוצי אל ג'זירה המעצמה השביעית רק להתבייש עם תקשורת הזויה שכזו
    סגור
  • 4.
    מכונת הרעל
    שור 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא עוצרת לרגע,הרעלנית הראשית,חסונה,בעזרת כל מיני סיפורי בדים כמו כל הסיפורים שלה במשך העשור האחרון,הזויה ומסיתה.
    סגור
  • 3.
    ערוצי. התבהלה (ל"ת)
    יורם 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לנקות את העם מהרעל
    meni 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם ישראל צריכים להדיר את מפיצי השנאה כמו רונן צור ודומיו שלא מפסיקים לנצל כל דבר כדי להפיץ את הרעל שלהם וכמובן שאח"כ יטענו שביבי מכונת רעל
    סגור
  • 1.
    בוקר טוב שוקו השוקיסט
    רק בשורות טובות 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלק מתנדבים וכל הכבוד להם החלק השני זומם מהבוקר עד הלילה
    סגור