ויראלי

איילה חסון מבוהלת: "רוצח שפל, רעיון מעוות"

איילה חסון אמרה בראיון לד״ר גדי טאוב ב׳שומר סף׳: ״יש כאן תהליך בו עם שלם מתפכח ממה שהיה כאן, ובמקביל יש תהליך של אנשים אחרים שלא וויתרו על הרוע והשנאה, והם עושים את זה עם הרבה משאבים וכסף. המדינה פחות מעניינת אותם אלא מוקדי הכח של המדינה"
מערכת ice |  1
אילה חסון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

איילה חסון חווה רכבת הרים רגשית של ממש במלחמת 'חרבות ברזל', כפי שקרה בשחרור החיילת אורי מגידיש משבי חמאס על ידי כוחות צה"ל, כאשר השמחה הגדולה הייתה באולפן של כאן 11 איילה חסון, שהתרגשה מאוד מהידיעה והתקשתה להסתיר את הרגשות שלה, כשאף דמעה בשידור חי, אבל כעת היא מתייחסת לרעיונות שעולים לגבי היום שאחרי.

איילה חסון אמרה בראיון לד״ר גדי טאוב ב׳שומר סף׳: ״יש כאן תהליך בו עם שלם מתפכח ממה שהיה כאן, ובמקביל יש תהליך של אנשים אחרים שלא וויתרו על הרוע והשנאה, והם עושים את זה עם הרבה משאבים וכסף. המדינה פחות מעניינת אותם אלא מוקדי הכח של המדינה".
עוד היא טענה: "אתמול שמעתי שיש איזה עיתונאי שהציע ב״הארץ״ שברגותי ישוחרר וישלוט ביום שאחרי בעזה… מעבר לעובדה שזה רוצח שפל וזו הצעה לא מוסרית, בכיר ביטחוני אמר לי שזה רעיון מעוות״
רק השבוע, בראיון לפתחי וזמרי בעמ, היא סיפרה על רגע הדיווח בשידור החי: ״העורך אומר לי את דבר הידיעה הזו באוזניה, לא האמנתי ברגע הראשון וביקשתי שיבדקו שוב אם זה בטוח נכון. זה היה רגע כל כך מרגש ומשמח״.



על התגובות הציניות שספגה נוכח הרגע הנ״ל בשידור: ״יש עלוקות שמתעלקים ויש שנאה, זה לא שווה את האנרגיה. רוב העם מדהים ומאוחד. ראיתי אתמול בקרית גת את ריקודי האזרחים יד ביד, זה מרגש".

כזכור, רוגל אלפר בטורו בעיתון 'הארץ' לעג למגישה וטען כי היא התנהלה כאילו היא מרגיש האירוע: "השואו שלה התחיל", יחד עם זאת ברשתות החברתיות העיתונאית הוותיקה זכתה לחיזוק כשנטען שההתרגשות שלה הייתה אותנטית וזו הדרך להעביר חדשות משמחות בימים אלה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא משעממת אילים ודווקא
    מה מי ? 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 11 פצצה היא משעממת
    סגור