ויראלי

כוכב סיינפלד מתגייס למען החטופים: צפו בקמפיין המרגש שעולה היום

לקראת מחר (יום שני 20.11) שבו יצוין יום הילד הבינלאומי, עולה קמפיין יוצא דופן ברשתות החברתיות בו אמנים יהיו קולם של הילדים החטופים 
מערכת ice |  6
גייסון אלכסנדר בקמפיין (צילום מסך)
יום הילד הבינלאומי השנה הוא יום קשה ועצוב במיוחד. יותר מ-35 ילדים נחטפו באכזריות בשבת השחורה ב7.10 ומוחזקים כרגע בשבי החמאס בעזה. כעת, 43 ימים אחרי שנחטפו, עולה ברשתות החברתיות ובפלטפורמות נוספות קמפיין ראשון מסוגו בו לוקחים חלק אמנים מהארץ ומחו״ל.
בין האמנים המפורסמים נמנים ג'ייסון אלכסנדר (ג'ורג' מסיינפלד), עברי לידר, עלמה זק, תומר קפון, דניאל גל, שלמה בראבא, מלי לוי, עמוס תמם, ששון גבאי, גלית גוטמן, מארק איווניר ועוד רבים וטובים. לראשונה האמנים מדברים בשם הילדים שלא יכולים להשמיע את זעקתם. כל אמן מביא את קולו של ילד חטוף הנמצא בשבי בעזה ויזעק בשמו: SET ME FREE.
 
לטובת צילומי הפרויקט, כל אמן למד על ילד חטוף והתתחבר לסיפור האישי שלו, ומספר בגוף ראשון את סיפורו. מיהו? מה הוא אוהב? איך נראו חייו לפני שנחטף? ואז זועק את זעקתו לשחרור. בין הילדים נמנים תינוקות כמו כפיר ביבס בן ה-10 חודשים, אביב אשר בת השנתיים וחצי, יובל בן ה-8, דפנה בת ה-15 ועוד הרבה יותר מידי ילדים.
 
במסגרת הפרויקט האמנים מעלים לפרופיל הרשת החברתית שלהם את עצמם אוחזים בתמונה שלהם בגיל בו נמצא הילד אשר את קולו הם מביאים, המתחלפת בתמונת הילד החטוף. כך נעשה חיבור אישי ריגשי אל כל ילד, המסר מתחדד והופך את הילדים הנמצאים בשבי ונוגע בהבנה שאלו למעשה הילדים של כולנו!! על רקע התמונה מסופר על מי היה הילד לפני שנחטף ועל החלום לחזור הביתה. הקמפיין נועד לעורר מודעות בארץ ובעולם, ולשים דגש על הילדים החטופים שנמצאים כעת בעזה, הרחק מביתם ומכל המוכר להם.
את הקמפיין יזמו מעיין ארזי מלינרסקי (מנכ"לית עמותת שוות) סיון מורג (אשת טלוויזיה, במאית ועורכת) בשיתוף מטה החטופים ומטה הילדים. "הרעיון היה לתת קול פיזי ולנסות לייצר התאמה של ממש בין האמנים לילדים החטופים" בשבועות האחרונים עבדו כוחות גדולים לאתר את האמנים ברחבי העולם, ללמוד את סיפוריהם האישיים של כל אחד מהילדים על ידי תחקיר, לכתוב תסריטים מדויקים ואישיים לכל ילד, בכדי שהקמפיין הזה יצא בקול גדול אל העולם להשמיע את קול הילדים החטופים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תודה רבה
    זהבה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה שיש כאלה המבינים
    סגור
  • 5.
    Thank you Georgie boy (ל"ת)
    צוקי 75 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    יהודי יקר
    . 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תודה רבה לך שאתה איתנו ג'ייסון
    סגור
  • 3.
    כן אבל ….. (ל"ת)
    משה דודו 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    סיינפלד
    רן 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אין על ג'ורג קוסטנזה
    סגור
  • 1.
    חטופים
    שירה 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כל הכבוד לו על זה שהוא תומך בישראל
    סגור