ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת חושפת: זו הסיבה שהפסיקה להשתתף בתכנית

תום יער שלא נראתה באף פרק מאז תחילת המלחמה התייחסה לכך בפעם הראשונה והסבירה את ההיעדרות. "כל הכבוד לחברים שלי בחזית. אני פצועה נפשית מדי העונה כדי ללחום איתם"
מערכת ice | 
תום יער (צילום אילן בשור)
כוכבת ארץ נהדרת תום יער נעלמה בעונה הנוכחית מהמסך, של קשת 12 אבל בניגוד להיעדרות האחרונה בגלל לידת בנה הראשון, הפעם מדובר בסיבה אחרת לגמרי שמונעת את ההשתתפות שלה בצילומים.
הסטנדאפיסטית, שאחראית לחיוקיים של יפה בן דוד וגלית דיסטל אטבריאן, בין היתר לא השתתפה באף פרק של עונת המלחמה שהחלה לפני קצת יותר משבועיים ואמש (רביעי), היא התייחסה לכך בפעם הראשונה והסבירה את ההיעדרות. "כל הכבוד לחברים שלי בחזית. אני פצועה נפשית מדי העונה כדי ללחום איתם".

יער כתבה ופרגנה לשאר החברים על מערכון ה-BBC מהתוכנית אמש. "מערכון מושלם תודה ליאתי ואלי". המערכון כאמור זכה לתהודה ברחבי העולם ושוב הצליח לגרוף מיליוני צפיות ושיתופים ברשתות החברתיות.
עוד כתבה אמש יער: "אני יודעת שאני לא מקורית וכולם העלו את הקשת הסחית בענן אתמול אבל זה לא סתם זה באמת עשה טוב אנחנו בתקופה שכל דבר קטן ופשוט הוא יפה פתאום אפילו קשת שפעם הייתי כזה למי אכפת קשת עופי מפה קשת זה כולה צבעים אבל זה ממש עשה טוב יחסית בתוך המועקות קחו את זה לפיד שלכם בין כל הזוועות והעצב קבלו קשת דפוקה בענן אמן שיעשה לכם טוב קצת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה