ויראלי

כאוס במקדונלד'ס: לקוח זועם השתגע על העובדים ושבר את הסניף. צפו

לקוח עצבני זעם על עיכוב במסירת האוכל שלו בסניף של מקדונלד'ס במרילנד והחל להשתגע, זעם על העובדים וזרק עליהם מכל הבא ליד. בסופו של דבר, הוא קיבל את האוכל - אך זה ממש לא הספיק לו. צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
מקדונלדס (צילום Magma Images)
עובדי מקדונלד'ס בארצות הברית בהחלט צריכים תוספת סיכון. מדי פעם אנו רואים סרטונים שרצים ברשתות החברתיות של לקוחות עצבניים שלא מרוצים מהשירות שנותנים להם, כשזה נפוץ במיוחד ברשתות המזון מהיר בארצות הברית, שם עובדים חוטפים לעתים קרובות מלקוחות מתוסכלים.
אחד מהם מגיע ממרילנד, ארצות הברית, שם לקוח זועם הגיע לחלון של המק דרייב וככל הנראה בשל עיכוב במסירת האוכל שלו, החל להשתגע לחלוטין ולזרוע הרס רב במקום. אותו לקוח עצבני נצפה במצלמות האבטחה של הסניף במרילנד כשהוא פשוט מפרק כל דבר שהוא רואה מולו באותו רגע.
אותו לקוח זועם קילל וצרח על העובדים, תפס את אחד המדפים שלהם דרך החלון ופשוט פירק אותו, שפך כוסות קולה וזרק כל מה שבא לו ליד היד. גם כשבסופו של דבר אחד העובדים אכן הגיש לו את האוכל, הלקוח העצבני ממש לא הסתפק בכך, המשיך לקלל את העובד ולצרוח עליו ואף לקח חפץ שנראה כמו קש אלך ידו וזרק על העובד האומלל. צפו בסרטון של הלקוח העצבני:
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    m
    הסובל 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה פרסומת למק
    סגור