ויראלי

מרגש: חיילי צה"ל שרים התקווה ומניפים דגל בחוף עזה | צפו

הפוגה קלה מפעילות הלחימה בתוך רצועת עזה: בסרטון שהופץ ברשתות נראים קצינים וחיילים עורכים מסדר צבאי ממש על חוף הים שברצועה
מערכת ice | 
מסדר צבאי בחוף עזה (צילום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
המשך התמרון הקרקעי של צה"ל במעמקי רצועת עזה נמשך, והיום (חמישי) עם יומה ה-34 של מלחמת חרבות ברזל, הופץ ברשתות החברתיות גם סרטון מרגש של לוחמי צה"ל עורכים מסדר צבאי על חוף הים של עזה, מטרים ספורים מקו המים.
החיילים והקצינים המתועדים בסרטון נראים מניפים את דגל ישראל, מצדיעים ואז שרים את ההמנון הלאומי "התקווה". זו הפעם הראשונה מאז מבצע עופרת יצוקה ב-2008 שדגל ישראל מונף בעזה, ומסדר צבאי ראשון מאז נסיגת צה"ל מהרצועה בשנת 2006.
 
גם היום רשם צה"ל שורת הישגים בלחימה העיקשת בשטח האויב, כאשר בין היתר כוחותינו השתלטו על האיזור המכונה "הרובע הביטחוני" של עזה, סמוך לבית החולים שיפא. כוחות של חטיבת גבעתי חיסלו יותר מ-50 מחבלים במהלך הלחימה.

כן פורסם הבוקר שלוחמי צה"ל איתרו אתר לייצור ואחסון אמצעי לחימה של חמאס בתוך בניין מגורים בבניין בלב שכונת המגורים 'שיח רדואן' בצפון רצועת עזה ובסמוך לבתי ספר. בבניין ניתן לראות חדרי מגורים וחדרי ילדים בסמוך לאתר האחסון בו אותרו מטעני חבלה, חומרי נפץ ותוכניות אופרטיביות של ארגון הטרור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה