ויראלי

כתבת חדשות 12 מתפרקת בבכי בשידור חי: "שובר את הלב"

אחרי ראיון סוחט דמעות עם ילד שחברו הטוב ואביו נחטפו לעזה, יעל אודם אמרה: "אני לא, אני לא, אני עכשיו שומעת את זה בפעם השנייה וזה אפילו יותר קשה. כי זה ילדים כל כך קטנים ומה בין זה ובין ילדות? מה הקשר בין מה שהם עברו לבין מה שילדים אמורים לעבור, הם לא אמורים להתעסק בזה בכלל".
מערכת ice |  3
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
כתבת חדשות 12 יעל אודם נשברה היום (שלישי) בדמעות במהלך ראיון עם ילד שחברו הטוב ואביו נחטפו לעזה במהלך הפשיטה של חמאס על יישובי עוטף עזה ב-7.10. הדברים שאמר המרואיין הצעיר היו יותר מדי עבורה.
אודם שאלה: "את התמונות של מי אתה מחזיק?", הילד ענה בדמעות: "תמונות של חבר שלי איתן ואבא שלו אוהד שנחטפו. אני רוצה לראות אותם חזרה, אין לי יותר מה לומר. אני רק רוצה לראות אותם שוב". אודם שאלה: "איתן הוא מהכתה שלך? הוא מהקיבוץ?", הילד השיב: "המשפחה שלי והמשפחה שלהם היו חברים מאוד טובים, לא רצינו שזה מה שיקרה להם".
 
אודם ענתה: "אני יודעת שעכשיו אתה נורא עצוב, יש משהו שבכל זאת מצליח לעשות אותך קצת שמח", היחד הדומע ענה: "לא, אני רק רוצה לראות אותם שהם יחזרו". אודם אמרה לו בדמעות ובקול חנוק: "אנחנו מקווים שזה יקרה, כולנו, יש אנשים גדולים שעושים מאמצים גדולים כדי שזה יקרה, בסדר?", ולאחר מכן הם התחבקו בבכי.
ירון אברהם אמר לה באולפן חדשות 12: "אני לא יודע איך עמדת בדברים של הילד הזה", אודם אמרה: "אני לא, אני לא, אני עכשיו שומעת את זה בפעם השנייה וזה אפילו יותר קשה. כי זה ילדים כל כך קטנים ומה בין זה ובין ילדות? מה הקשר בין מה שהם עברו לבין מה שילדים אמורים לעבור, הם לא אמורים להתעסק בזה בכלל".

עוד היא המשיכה בבכי: "זה שובר את הלב, כמה שנדבר ונביא משפחות ונביא לאולפן מרואיינים ונראה את הפנים היפות, אנחנו לא מבינים את החוסר, אנחנו פשוט לא מבינים את החוסר הזה וזה קורע את הלב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני רק שאלה
    יקי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז ערוץ 12 יפסיק לתמוך מעכשיו בפילוג?
    סגור
  • מפלגת מוסמכת
    א 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום סיכוי. בטח לא כשהכתבת המתבכיינת היא ממובילות הקרע. שיפרסמו איך היא דיברה באמת למשפחת פצוע בשבוע הראשון למלחמה רק כי הם לא מהצד הפוליטי שלה
    סגור
  • לא ולא
    שמואל 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ולא
    סגור