ויראלי

שלומי שבת בשיר חדש לראשונה בגוף ראשון: "זועק את כאבי"

הזמר האהוב שלומי שבת הודיע כי לראשונה הוא מוציא שיר בגוף ראשון, זאת בעקבות הטבח של מחבלי ארגון הטרור חמאס ורציחתם של למעלה מ-1,400 ישראלים: "השיר הזה מספר על השבר ולצידו התקווה והידיעה שנתגבר ולא נשכח שאנו העם הנבחר"
מערכת ice | 
שלומי שבת (צילום יניר סלע)
לרגל המצב במדינה והמלחמה המתמשכת מזה חודש ימים, הודיע הזמר האהוב והמרגש שלומי שבת כי לראשונה הוא מוציא שיר, אותו שר על עצמו בגוף ראשון- "בדמיך חיי". כזכור המלחמה המתנהלת מזה כחודש החלה ב-7.10 עם מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס על יישובי העוטף, בה נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים ו-241 נוספים נחטפו לרצועת עזה.
 

שלומי שבת מסר: "מאזינים, אנשי רדיו ומדיה יקרים. לראשונה בחיי אני כותב בגוף ראשון.
אחרי עשרות שנים של הופעות וקריירה ארוכה ואינטנסיבית, אני מרגיש כי ישנם רגעים בחייו של אדם, שאין הוא רוצה אלא להשמיע את האמת שבתוכו. כמו כל אזרח ישראלי, אני מרגיש צורך לזעוק את כאבי. הנפש שלנו נקרעה ב7/10 ובמשך חודש אנו לא מפסיקים לאסוף את שברי הנשמה היהודית שפועמת בלבבותינו.


השיר הזה, הוא סיפורו של השבר הזה ולצידו התקווה והידיעה שנתגבר ולא נשכח לרגע שאנו העם הנבחר. במרקם העדין שבינינו לבין האדמה הזו הקרבנו אנשים יקרים וגיבורים שבזכותם המדינה שלנו ממשיכה להתקיים. זו תפילתי להנצחתם וזו קריאתי לנצחיותה של ארץ אבותינו, ארץ ישראל. בדמיך חיי!״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה