ויראלי

איך הוא מעז: הזמר היהודי דרייק חתם על עצומה פרו-פלסטינית

מלחמת 'חרבות ברזל' תפסה את תשומת ליבם של רבים מעבר לים, ביניהם אמנים ומשפיענים שחתמו על עצומה פרו – פלסטינית הקוראת להפסקת אש והסרת ההסלמה בין שתי המדינות. מי הם המפורסמים שחתמו?
מערכת ice |  3
דרייק חתם על עצומה פרו-פלסטינית (צילום shutterstock)

הלחץ על נשיא ארה"ב גובר מצד אמנים ומשפיענים ברחבי העולם, ביום שבת הראפר היהודי - הקנדי דרייק הצטרף לעצומה הקוראת לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן לקחת אחריות על המלחמה בין ישראל לעזה ולגרום להפסקת אש והסרת ההסלמה בין שתי המדינות.

בשבועות האחרונים, הראפר דרייק הותקף בביקורת קשה מהצד היהודי והישראלי על העובדה כי לא התייחס כלל למלחמה בין עזה לישראל. כזכור, דרייק גדל בקהילה יהודית בטורונטו ואמו יהודייה, אך למרות חינוכו היהודי הוא לא התבטא באופן פומבי על מה שאירע בשבועות האחרונות בישראל. 


כאמור, בשבת האחרונה הצטרף דרייק לשאר האמנים והמשפיענים וחתם על העצומה בה נכתב בין היתר כך: "אנחנו צופים בזוועות ובמוות בישראל ופלסטין. אנו מבקשים שאתה, כנשיא ארצות הברית, תקרא להפסקת אש בישראל ועזה לפני שעוד חיים יאבדו. יותר מ-5,000 איש נהרגו בשבוע וחצי האחרונים, מספר שכל אדם בעל מצפון יודע שהוא קטסטרופלי".


עוד הוסיפו בפניי נשיא ארה"ב, כי ישנה חשיבות רבה בהפסקת האש בשל החטופים המוחזקים בעזה וההפצצות מצד ישראל על אזרחי עזה והדגישו כי העברת סיוע הומניטרי לעזה קריטית בימים אלו. בין החתומים בעצומה הפרו פלסטינית: אדם למברט, אנדרו גרפילד, בלה חדיד, בן אפלק, בראדלי קופר. 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חארות
    מיכל 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שיפלו לידי החמאס
    סגור
  • 2.
    עבור תשלום
    יוסף 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרייק הדראק....מבית היוצר של ערב רב .
    סגור
  • 1.
    נפל בפח דל חמאס, דרייק דראק מה לעשות
    פצמדרקס 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתיכת דראק
    סגור