ויראלי

עומר אדם מודה: "לא מאמין שעשיתי את זה"

עומר אדם ואסי ישראלוף מעבירים את טרנד השפמים שהתחיל בקרב חיילי המילואים בשטח ומשיקים כעת אתגר חדש, מי היו הראשונים שאותגרו?
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
למי שלא ידע בקרב חיילי המילואים בחזית החל לאחרונה, טרנד אופנתי חדש, "טרנד השפמים" ובשבוע האחרון התמלאה הרשת בתמונות של מילואימניקים שמעבירים את זמנם בהמתנה לכניסה הקרקעית המתוכננת לעזה אשר מתהדרים בשפם.
היום הזמר עומר אדם והקומיקאי אסי ישראלוף, החליטו להצטרף לטרנד המתהווה ולהעביר אותו מהחיילים שבטח. השנים העלו סטורי בחשבון האינסטגרם שלהם כשהם עם שפם. 
אדם רשם בסטורי שהעלה: "לא מאמין שעשיתי את זה, מכבד אתכם במקסימום, אני רוצה לאתגר את השותף שלכם ואת השותף שלי". אדם תייג בסטורי את הזמר ליאור נרקיס ואת הקומיקאי שלום מיכאלשווילי. 
כמו כן ישראלוף העלה גם הוא סטורי עם שפם ורשום בו : "היידה!!!" והוא מצידו אתגר את הקומיקאי ציון ברוך, עמו חבר ביחד עם מיכאלשווילי בשלישיית הבידור המצליחה "מה קשור" .
אומנם מדובר ביומה מצחיקה, אך אין ספק כי מדובר בטרנד שיכול להעלות את המורל בקרב אנשי כוחות הביטחון ואנשי המילואים שבשטח אשר נמצאים כרגע בהכנה לקראת הכניסה הקרקעית לרצועת עזה שככול הנראה תקרה בקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהודי
    יוסי 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי ההלכה יהודי צריך לגדל זקן..ושער הראש צריך להסתפר שער הראש זה דין והזקן זה רחמים.
    סגור