ויראלי

יוסף חדאד מגיב לטענות חמאס: "תעמולה שקרית, לא תעצרו אותי"

ארגון הטרור חמאס טען כי יוסף חדאד " סייע להתנגדות הפלסטינית להגיע לעמדות הצבא הישראלי, ועזר להגיע לבתים של קצינים ואנשי צבא ישראלים". חדאד תקף: "אתם בלחץ אמיתי ממני. אני עושה עבודה טובה ופשוט משפיל אתכם. מבטיח להמשיך בכל הכוח לפעול נגדכם ולחשוף לכל העולם את הפרצוף האמיתי שלכם ואת השקרים שלכם"
מערכת ice |  4
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
היום (רביעי) החל יומה ה-12 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של חמאס. למעלה מ-3,900 ישראלים נפצעו במהלך המלחמה, בעוד לפחות 199 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה.
בזמן שמשרד ההסברה כשל, ישנם אנשים פרטיים שלוקחים על עצמם יוזמות ועושים שירות אדיר לישראל בעולם. אחד מהם הוא יוסף חדאד, שנדהם לגלות כי ארגון הטרור חמאס פרסם בעמוד הטלגרם שלו "עזה עכשיו" את תמונתו של יוסף חדאד עם הכיתוב: "אדם זה היה האדם שהכי סייע להתנגדות הפלסטינית להגיע לעמדות הצבא הישראלי, ועזר להגיע לבתים של קצינים ואנשי צבא ישראלים. מידע סודי שנחשוף בהמשך".
חדאד ממש לא נשאר חייו ותקף בחזרה: "אהלן חמאס, אני כל כך שמח לדעת שאתם בלחץ אמיתי ממני עד כדי כך שאתם משקיעים את התעמולה השקרית שלכם נגדי ועוד בעברית. וואלה זה הסימן הכי טוב בשבילי שאני עושה עבודה טובה ופשוט משפיל אתכם ומתסכל אתכם... דבר אחד בטוח - מבטיח להמשיך בכל הכוח לפעול נגדכם ולחשוף לכל העולם את הפרצוף האמיתי שלכם ואת השקרים שלכם יא טרוריסטים עלובים, פחדנים ושקרנים. לא תעצרו אותי ולא תנצחו אותנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איש יקר ואמיץ!!!
    שפיות 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיך את העבודה המופלאה שאתה עושה!!! אתה לגמרי צודק!!! התגובה היא ההוכחה שהאנטידוט שלך לטרור עובד!!! שמור לנו עליך!!!
    סגור
  • 3.
    אני מאמינה להם,יוסף חדאד הוא מחבל בתחפושת,,,
    יוסף חדאד גיס חמישי 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הצורה שבה הוא מדבר,מעוררת חשד, הוא מזכיר לי מישהו שדיבר עם משפחה של איזה עצור אחד כאילו הוא נגד המשטרה וקילל אותם ומה לא , בסוף התברר שהוא בכלל יצא עד מדינה על אותו עצור. כך הם מדברים כל אלה שיש להם מה להסתיר, הם משחקים אותה כאילו הם עם הצד השני. הפרצוף שלו בסוף יתגלה, אתם תראו
    סגור
  • 2.
    יוסף חדאד
    רונה 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הכבוד יוסף.את אלוף. אתה מפחיד את החמאס יותר מכל טיל...תמשיך ככה אוהבים ומחזקים אותך
    סגור
  • 1.
    חדאד תותח על רק אמת!!! (ל"ת)
    דן 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור