ויראלי

מיכל הקטנה נפרדת בכאב: "הלב נשבר, נוחי בשלום אהובה"

כוכבת הילדים מיכל הקטנה נפרדה בכאב מבת דודתה האהובה, קארין ז'ורנו ז"ל, שנרצחה על ידי מחבלי חמאס: "הלב, הלב נשבר. קארין החיוך שלך, האור שבך, חיברת בין כל כך הרבה אנשים... נוחי על משכבך בשלום אהובה שלי. הלב כואב ולא שוכח את החיוך הנצחי שלך"
תום נחום | 
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
אחרי לילה לא שקט בעקבות ההפצצה בבית החולים בעזה בעקבות שיגור כושל של הג'יהאד האיסלאמי, היום (רביעי) יומה ה-12 של מלחמת חרבות ברזל נמצא בעיצומו, כאשר המערכה הכבדה הביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים. קבינט המלחמה בראשות נתניהו וגנץ מתכנס להערכות מצב תכופות. בינתיים, משפחות נוספות ממשיכות מדי יום לקבל את הבשורה המרה על הירצחם של יקיריהם, כאשר בין המשפחות גם משפחתה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה.
מיכל התייחסה בסדרת סטוריז ופוסט מיוחד לאחר קבלת ההודעה הקשה על מותה של בת דודתה, קארין ז'ורנו ז"ל, שנרצחה על ידי מחבלי חמאס, כאשר כתבה על בת דודתה האהובה כך: "הלב, הלב נשבר. קארין החיוך שלך, האור שבך, חיברת בין כל כך הרבה אנשים... נוחי על משכבך בשלום אהובה שלי. הלב כואב ולא שוכח את החיוך הנצחי שלך".
הג'יהאד האסלאמי לא לוקח את האחריות על הפיצוץ בבית החולים בעזה כדי להמשיך בפרופרגנדה הרצחנית של ארגוני הטרור ברצועה שהתמונה משרתת אותם בעולם, בינתיים שר החוץ של איראן, חוסיין אמיר עבדאללהיאן תוקף: "פשע נורא של הציוניים, הגיע הזמן לאחדות גלובלית של האנושות נגד המשטר ששנוא יותר מדאעש., ‏הזמן נגמר".

בינתיים, דובר צה"ל הודיע לכתבים זרים כי צה"ל יפרסם צילומים ושיחה שיורטה המוכיחה את הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני מאחורי התקפת בית החולים בעזה. בינתיים בעולם המפגינים המוסלמים הקיצוניים ממשיכים להאשים את ישראל. הפגנות אלימות בוצעו בירדן מול השגרירות הישראלית, בטורקיה, בגרמניה ועוד.
בתוך כך, נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, התייחס בנאומו בישראל לנושא וגיבה את גרסת ישראל בנוגע לבית החולים בעזה כאשר אמר: "המתקפה לא בוצעה על ידי ישראל". בבריטניה מגנים גם כן את המהלך: "יותר מדי אנשים נחפזו למסקנות, חכו לעובדות ודווחו במדויק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה