ויראלי

הזמר האהוב בווידוי חושפני: "שנה וחצי לא דיברתי אחרי שנפטר"

ניסים גרמה פתח הכל בראיון מיוחד: "חמישים שנה, מאז שאבי נפטר... אני כל יום ראשון פוקד את קברו, ואת קבר אמי וסבתי. גם כששידרתי פה את התוכנית שלי הטלוויזיה, 'ניסים גרמה מארח', אז החוזה היה שאני לא בא לפני 12, והם ידעו, בכל יום ראשון אני הולך, כמו שאתה קובע פגישה"
מערכת ice |  1
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
הזמר ניסים גרמה שעומד מאחורי הלהיט האלמותי "לנו יש פלאפל", סיפר באופן גלוי לב על הטראומה הגדולה שטלטלה את חייו שעברה עליו לאחר מות אביו. בראיון ל"כמעט שבת שלום" עם אבי כאכון בפרק ששודר בקשת 12, ספיישל שמחת תורה עם ניסים גרמה הוא סיפר הכל.
הפאנל שכלל גם את מאדאם פלאפל, אביבה אבידן, חיים ישראל, מידד טסה, אבי דלבנטי ואריאל נועם זיידן, שמע מגרמה בראיון חשוף על התקופה הקשה שחווה אחריו שאביו נפטר, כזו שגרמה לו להיאלם דום.

על המוות של אביו כשהיה צעיר הוא סיפר: "אני למעשה כמעט שנה וחצי לא דיברתי. אחרי שהוא נפטר, כמעט ואל דיברתי. אם הפכתי לאילם? לא, חס וחלילה. אבל תשאל אותי שאלה... 'כן' וזה הכל".
עוד הוא סיפר: "חמישים שנה, מאז שאבי נפטר... אני כל יום ראשון פוקד את קברו, ואת קבר אמי וסבתי. גם כששידרתי פה את התוכנית שלי הטלוויזיה, 'ניסים גרמה מארח', אז החוזה היה שאני לא בא לפני 12, והם ידעו, בכל יום ראשון אני הולך, כמו שאתה קובע פגישה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מר גרמה, עשה טובה לך לנוח, יש תינוקות שחוטים עכשיו
    לא מעניין 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום כל משועמם ומשועממת, מנסה להעלות את המתים שלו בטוב, בזמן שהתינוקות השחורים טרם נקבעו. לך תעשה חמוצים, מר גרמה
    סגור