ויראלי

אופירה אסייג בדרך לכיוון חדש בקריירה? "פרטים בקרוב, מבטיחה"

המגישה הסבירה בטורה השבועי: "אני משדכת לא מעט, כי אני מכירה הרבה מאוד אנשים במדינה מכל קצוות הקשת, ומדי פעם אני גם מצליחה לחבר כי הבנתי פחות או יותר מי מתאים למי. ולמה אני מספרת לכם? אני עובדת על מיזם חדש לשידוכים. פרטים בקרוב, מבטיחה!".
מערכת ice |  9
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בזמן שהיא חוגגת בדובאי את יום הולדתה החמישים עם חברותיה הטובות, אופירה אסייג גם פרסמה את הטור השבועי המוכר שלה במאקו והתייחסה לנושא שחשוב לכל אדם ולא משנה מאיזו דת, גזע או מין הוא - אהבה.
בטורה הסבירה המגישה: "עדיין לא מצאתם אהבה? יש לי רעיון. החגים עברו, חודש עמוס באוכל, אורחים, משפחה, שיחות, ילדים, חופשות, בית מלא רחש ממש כמו בחופש הגדול ואיתו גם המחשבות. חשבתי בעיקר על הבודדים והבודדות שעבורם חגים זה סיוט קטן, כי כל יום שעובר ללא אהבה מורגש הרבה יותר בתקופת החגים".

עוד היא הודתה: "אני משדכת לא מעט, כי אני מכירה הרבה מאוד אנשים במדינה מכל קצוות הקשת, ומדי פעם אני גם מצליחה לחבר כי הבנתי פחות או יותר מי מתאים למי. ולמה אני מספרת לכם? כי בא לי לפנות לפנויים ולפנויות שביניכם: שחררו לחץ ותנאים, החיים זה לא אינסטגרם או כמיהה להודעה. בלילה, כשמניחים את הראש על הכרית, לכולנו בא חיבוק. הקשבה, מישהו או מישהי שיתנו לכם הרגשה שאתם נאהבים ולא לבד. לא טוב היות אדם לבדו".
לסיום טענה: "אני לא מדברת כרגע על נישואים ולחץ. אני מדברת על זוגיות, שותפות, לחלוק חיים בחיוך. פגישה ראשונה לא הלכה טוב? לא לפסול מיד, תנו צ'אנס, אולי לא הבנתם נכון. אולי ההתרגשות הרסה את כל הדייט? צ'אנס, סבלנות, טיפה יותר נתינה - והכי חשוב להיות פתוחים יותר! חלילה לא לוותר על העקרונות הבסיסים שלכם, אבל תזכרו שאפשר גם אחרת. אני עובדת על מיזם חדש לשידוכים. פרטים בקרוב, מבטיחה!".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    חצופה
    דני 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חלאס נמאסת אפשר לחשוב כבשת במות. יש משכילים ממך וצנועים
    סגור
  • 8.
    מיאוסית
    עד 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא להאמין , כרטיס לכיוון אחד ללא אופציית חזרה ? יש ! יש ! יש !!!!
    סגור
  • 7.
    מענייו
    יאנה ינוביץ 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה לי אליך ? את מי זה מעניין בכלל ספרי לבעלך לילדים לשכנים למשפחה שלך מה הפכת לציבור ממה שאת עושה ורוצה לעשות היקר לא לראות אותך בטלויזיה כי את דוחה ברמות
    סגור
  • 6.
    מעכשיו אמרו השדכנית אופירה.
    דניה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה לא הצלחתי לעצמך לשדך.את רוצה לשדך לאחרים.?הפכת פתאום גם למתאמת בין מינים? יפה לך מולטי טלנט.מקנאה בך מה אגיד ומה אומר.
    סגור
  • 5.
    אופירה אסייג
    חנה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב ליום הולדתך אבל רציתי לשתף אותך בחלום שחלמתי לפני 3 ימים חלמתי שהולכת להיות מלחמה במדינה.וסיפרתי את החלום לבת שלי אתמול שהזמינה אותי לארוחת חג והיום בבוקר הבת מתקשרת אליי ומוסרת שמתחילה מלחמה בדרום פשוט חזיתי את המלחמה בחלום איזה מפחיד .
    סגור
  • 4.
    דימונה
    חגיגה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו החברה מדימונה שחגגו עליך לא לישכוח. איפה הית ולהן היגעת מסלול ערוך
    סגור
  • 3.
    היא חושבת שהיא יכולה (ל"ת)
    נטע 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אין ספק שמתאים לה להיות שדכנית
    יקי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מאשר מגישת תכנית טלוויזיה, שלה נדרשים כישורים נוספים יותר נעלים, שאין לה רוחב אופקים,אינטלקט ו אינטליגנציה גבוהים, חדות מוח.
    סגור
  • 1.
    אמןןןןןןן ביי בייי לדוחה (ל"ת)
    איר 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור