ויראלי

מרגש: הדרישה היחידה של ברונו מארס לקראת ההופעה בירקון

לקראת הופעתו המתקרבת של הזמר ברונו מארס בישראל, צוות ההנהלה שלו העביר להפקה של לייב ניישן דרישה אחת ויחידה: שאריות המזון והשתייה שמארס יקבל במהלך הביקור יועברו לנזקקים ולדרי רחוב
מערכת ice | 
ברונו מארס (צילום אינסטגרם @brunomars)
בתחילת חודש אוקטובר הזמר האהוב ברונו מארס יגיע להופיע בפארק בירקון, וכמקובל הצוות של האומן העביר את רשימת הדרישות של הזמר להפקה המקומית של לייב ניישן. עם זאת, התברר במהרה כי מדובר בדרישה אחת בלבד והיא הייתה מרגשת במיוחד.
מארס הסביר דרך ההנהלה שלו כי הוא סומך על לייב ניישן בכל הקשור לאוכל ושתייה, אך כי הבקשה שלו היא כל מה שיוותר מהמוצרים לאחר מכן יועבר לנזקקים, לדרי רחוב ואלו שלא שפר עליהם גורלם. אין ספק כי מדובר ביוזמה חריגה ומרגשת במיוחד.
לאחרונה הזמר התראיין וחשף מעט על העבר שלו ל-CNBC. בריאיון סיפר שתכונה אחת העלתה אותו על גל הצלחה: כנות. "בכל מה שאתה עושה רק צריך להיות כנה - זה באמת הפך להיות הדבר החשוב ביותר עבורי בקריירה", מסביר מארס. "אז אם אני כותב שיר, אני צריך להיות בטוח שזה הכי טוב שאני יכול לעשות, עמוק בנפשי, ושלא עשיתי שום קיצורי דרך. אני צריך באמת להאמין במה שאני עושה כדי שזה יעבוד".
נזכיר כי ההופעה של מארס בארץ גררה טירוף כרטיסים ואלו נמכרו בזמן קצר להפליא. בעקבות הביקוש מארס פתח בארץ הופעה נוספת בתחילת חודש אוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה