ויראלי

אברי גלעד מחלק מתנות בחינם: "קבלו מתנה הערב"

גלעד כתב בפייסבוק שלו: "באר שבעים מופרעי קשב!! קבלו מתנה הערב!!  הערב בשמונה וחצי אני מרצה על הפרעת קשב, יחד עם שמר ארזי, מומחה בתחום.  נשארו מקומות פנויים. אם אתם בספונטני, בואו למשכן אומנויות הבמה ואכניס אתכם חינם, וכן, תקבלו גם דוגמית של דופטן"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
בחודשים האחרונים, הרבה לספר אברי גלעד על הפרויקט החדש בחייו כאשר ינסה להנגיש את הכדור להפרעת קשב וריכוז שהוא מקדם, לצד ההרצאות שהוא מספק בנושא והיום (שלישי) הוא הזמין את העוקבים שלו, מעל 250 אלף מהם בדגש על תושבי באר שבע, להרצאה הקרובה.
גלעד כתב בפייסבוק שלו: "באר שבעים מופרעי קשב!! קבלו מתנה הערב!!  הערב בשמונה וחצי אני מרצה על הפרעת קשב, יחד עם שמר ארזי, מומחה בתחום.  נשארו מקומות פנויים. אם אתם בספונטני, בואו למשכן אומנויות הבמה ואכניס אתכם חינם, וכן, תקבלו גם דוגמית של דופטן".

עוד הסביר: "על בסיס מקום פנוי.  מומלץ מגיל 15, לאנשים עם הפרעה, לאנשים שמגדלים מישהו עם הפרעה לאנשים בזוגיות עם מישהו בהפרעה, למורים, מנהלים וכו'. כתבו פה בתגובות כמה תהיו.  להתראות".
בהזמנה להרצאותיו תחת השם "איפה הדופמין שלי, כותב גלעד: "על החיים עם הפרעת קשב וריכוז והבשורה החדשה למתמודדים איתה, יש גם מתנה". כמובן שהפוסט שלו על ההרצאה זכה ללא מעט חיזוקים ושאלות מצד אלו הסובלים מהפרעת קשב וריכוז.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה