תקשורת ומדיה

אברי גלעד כמו שלא הכרתם: "אחלק בחינם למי שיגיע"

המגיש כתב בפייסבוק שלו: "אם בא לכם להיות הראשונים שמנסים, מוזמנים לרכוש כרטיסים לאירוע במוצאי השבת ב-27.5 בבית ציוני אמריקה, בשעה תשע בערב"
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
אברי גלעד יוצא בהרצאת השקה חגיגית לדוֹפָּטֶן, החומר המהפכני לטיפול בהפרעת קשב וריכוז. בהרצאה אברי גלעד מדבר על החיים עם ההפרעה, על הטיפול החדש, ומחלק חינם ערכות התנסות לכל מי שבא.
גלעד כתב: "שמח ונרגש להזמינכם להרצאה-השקה של הכמוסה החדשה לטיפול בהפרעת קשב וריכוז, הדוֹפָּטֶן, שיש לי זכות להיות שותף בה. אדבר על הפרעת קשב, שלי ובכלל, אספר על הטיפול החדש ואחלק כמוסות התנסות חינם לכל מי שיגיע".
עוד כתב: "פוסט מפורט על החומר החדש יעלה בקרוב ובו כל הפרטים וקישור לקנייה. ייקח עוד כמה ימים. בינתיים, אם בא לכם להיות הראשונים שמנסים, מוזמנים לרכוש כרטיסים לאירוע במוצאי השבת ב-27.5 בבית ציוני אמריקה, בשעה תשע בערב".
לסיום כתב: "לסקרנים שלא יכולים לחכות - מדובר על חומר טבעי לגמרי, ללא תופעות הלוואי המוכרות מתרופות קשב מקובלות, מאושר FDA, אחרי מחקרים קליניים ברחבי העולם, השקעה כספית עצומה ותוצאות ראשוניות מהשטח של אנשים שמדווחים על מהפיכה של ממש. בואו להקשיב ולהתנסות. אחרי ההשקה בתל אביב נמשיך במסע השקה בכל רחבי הארץ, אל תיסעו במיוחד. נגיע אליכם. להתראות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה קונים את הכדור?
    דבורה 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קראתי את כל הכתבה כי יש ל התמודדות עםי קשב וריכוז ??
    סגור
  • 1.
    Snakeoil Salesman (ל"ת)
    קוברה 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור