ויראלי

הסקייטר הישראלי השיק קולקציית נעליים: החברים מהתעשייה הגיעו לברך

המותג הניו יורקי הנחשק P448 בחר בסקייטר הישראלי ים בכר להשיק קולקציית נעליים משותפת עם רשת סטורי בהשראת עולם הסקייטרים של ים וזכתה לשם YAMS. לאירוע ההשקה של הקולקציה הגיעו רבים מהתעשייה לברך את הסקייטר הישראלי
מערכת ice | 
ים בכר והחברים (צילום אור גפן)

המותג הניו יורקי הנחשק P448 בחר בסקייטר הישראלי ים בכר להשקת קולקציית נעליים משותפת בהשראת עולם הסקייטרים של ים וזכתה לשם YAMS. לאירוע ההשקה של הקולקציה הגיעו רבים מהתעשייה על מנת לברך את הסקייטר הישראלי. 

לאירוע ההשקה הגיעו ווין קולקין מבעלי המותג P448, אורי רייז בעלים משותף ומנכ"ל 911 אופנה בעלת רשת סטורי בה תימכר בבלעדיות הקולקציה. מי שעוד לקחו חלק בהשקה היו: שלומית מלכה שנחתה בארץ יומיים קודם, יעל גולדמן ואורי פפר, הנינג'ה הישראלי יוגב מלכה, אושרי כהן, שלי גפני ובעלה אופק קהירי, נטע ברזני, שרית פולק ועוד. באירוע נערך מופע סקייטרים של ים וחבריו וסרטון על חייו של בכר כסקייטר ישראלי. בכר מדורג בין 20 הסקייטרים המובילים בעולם והוא מועמד לייצג את ישראל באולימפיאדה שתיערך בקיץ הבא.

ויין קולקין מבעלי P448 מסר: "אני נרגש מהפרויקט. ים הוא לא רק אתלט בחסד אלא גם סופר יצירתי, מלא תשוקה ואיש נהדר. המוטיבציה של כל הצוות שלנו היא לתת לים את כל מה שהוא צריך כדי ליצור את נעלי הסקייטרים המושלמות עם עיצוב ייחודי, נעליים שאנחנו מקווים לשתף עם הקהילה שלנו. מסקייטרים דרך אנשי מקצוע ועד לקלאברים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה